خانه‌ای خلاق برای کسب درآمد مجازی

۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۰۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۵۰۳۷۴
خانه‌ای خلاق برای کسب درآمد مجازی
کسب‌وکارهای دیجیتال و فضای مجازی از حوزه‌هایی است که نیاز به خلاقیت دارد و تاکنون شرکت‌های خلاق زیادی به آن ورود کرده‌ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، ما با نگاهی به اطراف خود متوجه می‌شویم که اپلیکیشن‌های موبایل تأثیر جدی بر روی زندگی روزمره انسان‌ها می‌گذارند. اپلیکیشن‌های موبایل امروز پیشرفته بسیار زیادی داشته و توانسته‌اند بسیاری از کارهای روزمره را ساده کنند.

سرعت پیشرفت تکنولوژی به‌گونه‌ای است که به‌راحتی توانسته بر روی اپلیکیشن‌ها نیز تأثیر جدی بگذارد. امروزه بسیاری از کسب‌وکارهای موجود تبدیل به کسب‌وکارهای آنلاین شده و برای بهبود کارهای روزمره خود و خدمات‌رسانی بهتر به کاربران طراحی نرم‌افزار موبایل انجام می‌دهند . طراحی اپلیکیشن به‌منظور کسب در‌آمد برای صنایع مختلف و همچنین کسب‌وکارهای مختلفی که وجود دارند، یک مزیت بالقوه محسوب می‌شود.

 

رشد حوزه کسب‌وکارهای دیجیتال و فضای مجازی

کسب‌وکارهای دیجیتال و فضای مجازی جزو حوزه‌هایی است که شرکت‌های خلاق بسیاری با حمایت‌های ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری توانسته‌اند به آن ورود کنند و با فعالیت‌هایی از قبیل طراحی و ساخت اپلیکیشن باعث رشد و توسعه این حوزه شده است.

رویکرد شرکت خلاق آراتل هوشمند آفتاب طراحی اپلیکیشن و پلتفرم‌های ارائه سرویس‌های فناوری ارتباطات و فناوری مالی است. این شرکت خلاق به حوزه‌های سلامت، گردشگری زیارتی و دارویی توجه بیشتری دارد.

 

توسعه زیرساخت و طراحی اپلیکیشن

این شرکت خلاق در ابتدا جهت تجاری‌سازی و توسعه کسب‌وکاری تحت عنوان زمانک در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین جذب سرمایه‌گذار در این حوزه ایجاد شد.

پس از توسعه و مشارکت نخبگان مختلف در تولید زیرساخت ارائه سرویس در اپراتور SDP، تمرکز این شرکت به سمت ارائه سرویس‌های مختلف و اپلیکیشن‌های موبایل در حوزه‌های سلامت، گردشگری زیارتی و فناوری مالی قرار گرفت.

از فعالیت‌های این شرکت خلاق می‌توان به طراحی اپلیکیشن شمیم داروخانه اشاره کرد، اکثر داروخانه‌های کشور به این برنامه متصل هستند. اپلیکیشن شمیم سلامتی نیز برای یافتن داروهای کمیاب، توصیه دارویی و عملیاتی کردن نسخه الکترونیک طراحی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز