برگزاری وبینار رزومه نویسی شغلی در بنیاد ملی نخبگان

۱۴۰۱/۰۵/۱۶ - ۱۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۰۸۸۴
برگزاری وبینار رزومه نویسی شغلی در بنیاد ملی نخبگان
وبینار آموزشی «رزومه‌نویسی شغلی» با هدف ارتقاء سطح توانمندی مستعدان برتر در زمینه نگارش رزومة شغلی، ارائه مهارت‌ها و سوابق کاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ رزومة شغلی نوشته‌ای است که پیشینة سوابق تحصیلی، مهارت‌های شغلی، تجربیات کاری و مهارت‌های فرد جویای کار در آن درج می‌شود.

در واقع شرکت‌ها و بنگاه‌های مختلف برای استخدام افراد، نیاز به نوعی پیش‌زمینه دارند تا بتوانند از میان درخواست‌های موجود مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنند. از این رو نیاز به داشتن رزومه مناسب برای فرد متقاضی کار بسیار ضروری است.

بنیاد نخبگان استان تهران درنظر دارد کارگاه آموزشی «رزومه‌نویسی شغلی» ویژة دانشجویان مشمول تسهیلات بنیاد ملی نخبگان را در قالب وبینار و با هدف ارتقاء سطح توانمندی مستعدین در زمینه نگارش رزومة شغلی، ارائه مهارت‌ها و سوابق کاری برگزار کند.

رزومه و جایگاه آن، انواع رزومه، اصول و نکات مهم رزومه‌نویسی، تفاوت CV و رزومه، نحوة نگارش رزومه و همچنین بررسی نمونه‌ای رزومه‌ها، از مهمترین سرفصل‌های این وبینار است.

این برنامه، سه‌شنبه؛ ۲۵ مردادماه برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌نام به سامانه بنیاد نخبگان استان مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، این کارگاه از مجموعه برنامه‌های دانش‌افزایی و مهارت‌آموزی است که در حوزه مهارت‌های شغلی برگزار می‌شود. در این راستا چهار کارگاه آموزشی دیگر نیز با عناوین «مصاحبة شغلی»، «قانون کار و قرارداد استخدامی»، «اصول نامه‌نگاری و آیین نگارش» و «مهارت پژوهش در فضای اینترنت» برای دانشجویان مستعد توسط بنیاد نخبگان استان تهران به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز