دانش ایرانی/ کنترل ppi برای سنجش داده‌های جغرافیایی بومی سازی شد

۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۰۹:۳۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۲۳۸۸
دانش ایرانی/ کنترل ppi برای سنجش داده‌های جغرافیایی بومی سازی شد
نمایش داده‌‌های جغرافیایی و همچنین داده ‌های دیجیتال و آنالوگ قطبی توسط کنترل ppi ممکن شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ احسان زارع عضو هیات مدیره شرکت فن آوران توسعه ابزارهای پویا با اشاره به این که گرفتن لیستی از اهداف دیجیتال برای نمایش با قابلیت تنظیم تمام قسمت‌ های مهم از جمله مزیت های کنترل طراحی شده است، گفت: ایجاد دسته‌ های بیم، تعیین برد دلخواه برای بیم ‌ها، ترسیم الگوی رنگ دلخواه بر اساس مقدار، تعیین تعداد داده دلخواه در طول برد، ایجاد زاویه ترسیم قطاع بیم، جداسازی پیکسل‌ های مجاور در بیم ‌ها در هر راستا و تنظیم میزان ترکیب نمایشی داده‌ های خام با دیگر قسمت‌ ها از جمله ویژگی های کنترل است.

ایجاد پستی و بلندی های سه بعدی

کنترل ppi در واقع نرم افزاری است که می توان آن را بر بستر ویندوز نصب کرده و با استفاده از یک نمایشگر، اطلاعات جغرافیایی و قطبی را نمایش داد. تنظیم ارتفاعات قابل نمایش به صورت بلادرنگ، ایجاد پستی و بلندی‌های سه بعدی، رنگ آمیزی دلخواه و تلفیق با تصویر از دیگر ویژگی های کنترل ppi است.

محاسبات جغرافیایی بین نقاط ثابت یا متحرک، سنجش فواصل، اندازه گیری زوایا و نشان دادن میزان ارتفاع روی مسیر از جمله قابلیت های دیگر کنترل ppi است.

ترسیم الگوریتم دلخواه

کنترل ppi این قابلیت را به کاربر می دهد تا الگوریتم پیش فرض و یا هر الگوریتم دلخواه دیگر را پیاده سازی کرده و بر اساس آن اطلاعات را ارائه دهد.

این مدیر حوزه دانش بنیان توضیح داد: تا به امروز در شرکت فن آوران 5 فرصت شغلی به صورت مستقیم ایجاد شده است اما قابلیت های موجود سبب شده تا ده ها فرصت شغلی نیز به صورت غیرمستقیم ایجاد شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز