رویداد تخصصی برای رفع چالش‌های صنایع شیلات کشور

۱۴۰۱/۰۵/۲۳ - ۱۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۳۷۲۶
رویداد تخصصی برای رفع چالش‌های صنایع شیلات کشور
برگزاری رویدادی با 4 محور تخصصی قرار است ابزاری شود برای رفع چالش‌های فناورانه صنعت شیلات کشور.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ رویداد ارائه نیازهای فناورانه صنعت شیلات توسط مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اول شهریورماه سال 1401 در 4 محور آبزی‌پروری، پرورش ماهی در قفس، صید و صیادی و فرآوری و فرآورده‌های شیلاتی برگزار می شود.

هدف از این رویداد، «پاسخ گویی به چالش‌های فناورانه صنعت شیلات»، «بهره‌گیری از تخصص نخبگان، دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی»، «حمایت از استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق»، «به‌هم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری در صنعت شیلات» و «برگزاری جلسات مذاکره رودررو پس از ارائه نیازها» است.

رویدادی که به شکل آنلاین و حضوری با مخطبانی از «صنایع تولید، تکثیر و پرورش انواع آبزیان»، «صنایع تولید کننده مواد، تجهیزات و ماشین آلات صنعت آبزیان»، «صنایع حوزه کنترل بیماری‌های آبزیان»، «صنایع و مراکز فرآوری، عمل آوری و صنایع  وابسته» و «صنایع حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات» برگزار می شود.

رشد فزاینده جمعیت، افزایش تقاضا برای غذا و تامین غذای سالم و باکیفیت یکی از موضوعاتی است که حیات بشر را در آینده با چالش های جدی مواجه می کند. به همین دلیل استفاده درست از منابع غذایی موجود و فرآوری و ارتقای کیفیت و کمیت آن با استفاده از فناوری می تواند به رفع این چالش کمک کند. برگزاری این رویداد هم با همین هدف و برای رشد و توسعه صنعت شیلات و هم افزایی و مشارکت بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان، نخبگان و صنایع مرتبط برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز