معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان: ارتقای فرهنگ از اصلی‌ترین وظایف نخبگان است

۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۱:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۴۴۳۳
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان:

ارتقای فرهنگ از اصلی‌ترین وظایف نخبگان است
عبدالرضا سیفی با بیان اینکه یکی اصلی‌ترین وظایف نخبگان ارتقای فرهنگ است، گفت: هر چه در ارتقای فرهنگ بیشتر تلاش شود در حوزه امنیتی و انتظامی، اجتماعی، اقتصادی و موارد مختلف نیز آثار مثبتی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ عبدالرضا سیفی با اشاره به اهمیت مقوله فرهنگ در موضوعات مختلف، اظهار کرد: پیروزی در دوران دفاع مقدس و از دست ندادن حتی یک وجب از خاک کشور به دلیل مقوله فرهنگ است؛ بسیاری از شاخصه‌های مربوط به حوزه‌های مختلف از جمله توسعه، اقتصادی، امنیتی و اجتماعی نیز مبنای فرهنگی دارد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه یکی اصلی‌ترین وظایف نخبگان خوزستان ارتقای فرهنگ استان است، گفت: هر چه در ارتقای فرهنگ بیشتر تلاش شود در حوزه امنیتی و انتظامی، اجتماعی، اقتصادی و موارد مختلف نیز آثار مثبتی خواهد داشت.

سیفی عنوان کرد: فرهنگ با هویت ایرانی اسلامی، فرهنگی است که به جوان این انگیزه را می‌دهد تا در دوران دفاع مقدس با علم به اینکه شاید شهید شود و پیکرش هم به خانواده برنگردد، برای دفاع از کشور بجنگند؛ فرهنگی که برای جوان نیروی انتظامی انگیزه ایجاد می‌کند که در سیستان و بلوچستان در برابر اشرار و متعدیان به آب و خاک و ناموس کشور بجنگد و شهید شود.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه باید برای گسترش فرهنگ ناب ایرانی تلاش شود، افزود: با توجه به مرزی بودن خوزستان و تاثیر آن در اقتصاد کشور، دشمنان ایران چند برابر بر خوزستان متمرکز هستند به گونه‌ای که برخی شبکه‌های ماهواره‌ای برنامه‌ ویژه‌ای برای خوزستان دارند و چشم طمع بیگانگان به این استان بسیار زیاد است؛ علاوه بر مرزی بودن خوزستان، این استان در دوران دفاع مقدس نیز خط مقدم مقابله با رژیم بعثی بوده است و تنوع فرهنگی و قومی بسیاری نیز دارد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: استان خوزستان خط مقدم جنگ بوده و هر شهر ایران شهیدانی در این استان داشته است. اکنون نیز استان خوزستان میزبان زائران حسینی و کاروان‌های راهیان نور است و این سه شاخصه موجب شده که مردم دیگر استان‌ها، با دید خاصی به خوزستان توجه کنند.

وی با اشاره به راه‌اندازی پویش خبر مثبت بیان کرد: در قالب این پویش به صورت ویژه به توانمندی‌ها و  موفقیت‌های خوزستان توجه و اخبار منعکس می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز