لزوم استفاده از توان نخبگان بومی در توسعۀ آذربایجان غربی

۱۴۰۱/۰۵/۳۰ - ۱۸:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۶۳۶۴
لزوم استفاده از توان نخبگان بومی در توسعۀ آذربایجان غربی
معتمدیان با تاکید بر ریل‌گذاری مسیر توسعه استان توسط دستگاه‌های متولی، گفت: با استفاده از پیشنهادات نخبگان و اهتمام دستگاه‌ها و نمایندگان مردم در مجلس مسیر توسعه استان هموار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی خدمات و اقدامات یک سال اخیر دولت و آگاهی مردم از خدمات دولت در آذربایجان غربی، گفت: مدیران استان باید از تمامی ظرفیت‌های رسانه‌ای استان از جمله صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و مطبوعات برای اطلاع رسانی و آگاهی مردم از عملکرد و خدمات دولت در بخش‌های مختلف استفاده کنند.

وی با تاکید بر ریل گذاری مسیر توسعه استان توسط دستگاه‌های متولی، افزود: با استفاده از پیشنهادات نخبگان و اهتمام دستگاه‌ها و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی جهت بهره بردن از ظرفیت‌های قانونی، مسیر توسعه استان هموار می‌شود.

وی همچنین به اختصاص ۲۰ هزار میلیارد تومان به پروژه‌های توسعه‌ای استان در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان اشاره کرد و افزود: دستگاه‌ها با اهتمام جدی در استان و پیگیری در سطح ملی از وزارتخانه‌ها و نهادهای ملی، تلاش کنند بیشترین استفاده را از مصوبات سفر ریاست جمهوری داشته باشند.

معتمدیان در ادامه با تاکید بر روان سازی اجرا و اتمام پروژه‌ها توسط دستگاه‌های مختلف، افزود: لازم است در ساختارها، عملکرد و رویه دستگاه‌ها و کارشناسان مربوطه جهت تسریع و روان سازی اجرای پروژه‌ها بازنگری شود.

وی با درخواست از دستگاه‌های نظارتی و بازرسی جهت کمک به تسریع در روند اجرای پروژه‌ها در استان، گفت: دستگاه‌های دولتی نیز در اجرای پروژه‌ها مدیریت زمان داشته باشند تا زمان طلایی برای اجرای طرح‌ها از دست نرود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز