فراخوان از شرکت‌های دانش‌بنیان برای اجرای سامانۀ جامع املاک

۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۱:۳۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۷۶۱۰
فراخوان از شرکت‌های دانش‌بنیان برای اجرای سامانۀ جامع املاک
زمینه برای رونق محصولات و خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق حوزه داده‌های مکانی و جغرافیایی، با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فراهم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ با اعلام فراخوانی، از شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق فعال در این حوزه برای شرکت در ارائه و عرضه محصولات و خدمات ایران‌ساخت حوزه Web GIS دعوت شده است.

بر اساس این فراخوان که توسط شرکت شرکت صبا ابنیه ایرانیان از شرکت‌های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی فولاد اعلام شده و قصد برگزاری مناقصه برای طرح سامانه جامعه املاک را دارد، شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق برای ارزیابی کیفی جهت لیست کوتاه طراحی، پیاده سازی، اجرا، آموزش و پشتیبانی سامانه اطلاعات مکانی تحت وب املاک و مستغلات صندوق بازنشستگی فولاد و شرکت‌های تابعه به روشQCBS  دعوت شده‌اند.

هوشمندی در سامانه جامع املاک

با توجه به رسوخ فناوری‌های هوشمند و دیجیتال به حوزه‌های گوناگون، مسیر رسوخ نوآوری‌ها به حوزه مکانی از طریق Web GIS فراهم شده است. این سامانه، یک شکل پیشرفته از سیستم اطلاعات جغرافیایی است که بر بستر وب ارائه می‌شود.

تبادل اطلاعات در مدل بین سرور و مشتری انجام می‌گیرد. سیستم اطلاعات جغرافیایی در واقع یک چارچوبی به منظور جمع آوری، مدیریت و تجزیه و تحلیل داده‌ها است. ریشه این سیستم در جغرافیا است و همچنین GIS توانایی پردازش بر روی بسیاری از انواع داده‌ها را دارد.

روش‌های انتخاب مهندسین مشاور در مناقصه بین‌المللی به ماهیت، اندازه، پیچیدگی، شرایط خاص کارفرما و غیره بستگی دارد که همگی آنها می‌بایست در هنگام انتخاب روش مد نظر قرار گیرند، یکی از این روش‌های انتخاب بر اساس روش QCBS است.

این روش دارای یک فرآیند کاملا رقابتی در بین شرکت‌های راه ‌یافته به لیست کوتاه محسوب می‌شود و توجه اصلی آن به کیفیت و هزینه خدمات است که در آن پیشنهاد قیمت به عنوان عامل اصلی انتخاب مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق فعال در این حوزه برای شرکت در این فراخوان به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز