دلگویۀ وزیر ارتباطات با بیسیمچی گردان کمیل

۱۴۰۱/۰۶/۰۶ - ۰۲:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۹۴۸۴
دلگویۀ وزیر ارتباطات با بیسیمچی گردان کمیل
وزیر ارتباطات صبح امروز با انتشار پیامی در کانال‌های خود در پیام‌رسان‌های ایرانی دلگویه‌هایش با شهید رضا قدیری را برای مردم به اشتراک گذاشت، شهید قدیری از شهدای شرکت مخابرات ایران و بیسیمچی گردان کمیل است که پیکر پاکش بیش از 39 سال مفقود الاثر بود و اواخر سال گذشته شناسایی شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا؛ وزیر ارتباطات صبح امروز با انتشار پیامی در کانال‌های خود در پیام‌رسان‌های ایرانی از جمله ایتا  دلگویه‌هایش با شهید رضا قدیری را برای مردم به اشتراک گذاشت، شهید قدیری از شهدای شرکت مخابرات ایران و بیسیمچی گردان کمیل است که پیکر پاکش بیش از 39 سال مفقود الاثر بود و اواخر سال گذشته شناسایی شد.

زارع‌پور امروز در اقدامی شایستۀ تقدیر در هفتۀ دولت به پاسداشت مقام شهدای عزیز وزارت ارتباطات پرداخت تا هفتۀ دولت در وزارت ارتباطات رنگ و بوی شهدایی بگیرد.

زارع پور در منزل شهید قدیری

وزیر ارتباطات در کانال شخصی ایتای خود نوشت:

"احمد رفت، حسین هم رفت، باطری بی‌سیم دارد، تمام می‌شود. عراقی‌ها عنقریب می‌آیند تا تیر خلاصی به بچه‌ها بزنند. حاجی ، سلام ما را به امام برسان و از قول ما به امام بگو همان طور که فرموده بودید، حسین وار مقاومت کردیم ؛ ماندیم و تا آخر جنگیدیم".

این جملات را احتمالا همه ما خوانده و شنیده ایم. جملاتی که بیسیم چی گردان کمیل در آخرین لحظات از مقاومت مردانه رزمندگان این گردان در عملیات والفجر مقدماتی در فکه به فرمانده لشکر مخابره می کند.

زارع پور در منزل شهید قدیری

گوینده این جملات کسی نیست جز شهید بزرگوار «سید مرتضی رضاقدیری» که در همان عملیات شهید شد و پیکر مطهرش بعد از 39 سال، در اواخر سال گذشته به میهن عزیز بازگشت تا چشم به راهی همسر و دو فرزند بزرگوارش به اتمام برسد. شهید رضا قدیری از کارکنان مخابرات ایران بود که با شروع جنگ به صورت بسیجی و به عنوان بسیمچی در جبهه ها حضور پیدا کرد.زارع پور در منزل شهید قدیری

امشب در هفته دولت، توفیق داشتم به دیدار این خانواده شهید بروم و پای صحبت همسر و فرزندان این شهید بزرگوار بنشینم. خانواده ای مقاوم و صبور که همانند همه خانواده های شهدا، پای ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند.

زارع پور در منزل شهید قدیری

امروز ایران عزیز بیش از هر زمان دیگری به روحیه ایثار و جهاد احتیاج دارد تا با کار شبانه‌روزی، مسیر رشد و تعالی کشور با شتابی بیش از گذشته طی شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز