کیفیت نظام سلامت با بهره‌گیری از سامانه ایران‌ساخت ارتقا یافت

۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۷۴۰۰۰
کیفیت نظام سلامت با بهره‌گیری از سامانه ایران‌ساخت ارتقا یافت
سامانه آنتایم باعث تسهیل مدیریت منابع انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی شد و ارتقا کیفیت خدمات رسانی در نظام سلامت را ممکن کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ سامان نجفی مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان داده پردازان پورسام با اشاره به اینکه یکی از ملزومات هر کسب و کاری در هر مقیاس مدیریت ورود و خروج پرسنل و محاسبه عملکرد افراد زیرمجموعه است، گفت: سامانه طراحی شده با بهره‌گیری از رابط کاربری مناسب تحت وب و موبایل قابلیت استفاده توسط افراد مختلف در سازمان را داشته و با بهره‌گیری از موتور فرآیندی قدرتمند امکان حذف فرآیندهای کاغذی را میسر می‌کند.

 

 چینش هوشمند شیفت پرسنل

مدیریت منابع انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی مهم ترین کاربرد سامانه طراحی شده به نام آنتایم است. سامانه آنتایم کمک می‌کند تا بهره وری در مراکز درمانی ارتقا یابد و مدیران می توانند نقاط ضعف خود را از طریق سامانه متوجه شوند. چینش شیفت ها، مشخص شدن کسری نیرو و مدیریت تردد پرسنل از طریق سامانه ممکن است.

علاوه بر این سامانه آنتایم امکان گزارش گیری و تحلیل اطلاعات را برای مدیران فراهم کرده تا بتوانند بر اساس داده های ثبت شده، نتیجه گیری مطلوب نیز داشته باشند. این سامانه متناسب با قوانین وزارت بهداشت طراحی شده و بومی سازی آن کمک کرده تا به راحتی بتوان آن را با مراکز مختلف تطبیق داد.

مرخصی و ماموریت، ترفیعات و انتصابات، کارگزینی، ارزشیابی، مدیریت عملکرد، آموزش و مسائل رفاهی کارکنان نیز از طریق سامانه آنتایم قابل پیگیری و رصد است. همچنین کاهش محسوس و منطقی هزینه‌های پرداختی جاری منابع مختلف یکی از مهم ترین دست آوردهای استفاده از این سامانه محسوب می‌شود.

 

 ایجاد 15 فرصت شغلی

این مدیر حوزه دانش‌بنیان افزود: در مرحله بعد به دنبال چند زبانه کردن سامانه هستیم تا قابلیت صادرات آن فراهم شود و علاوه بر 15 فرصت شغلی ایجاد شده، ارزآوری برای کشور نیز رقم خورد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز