دانش ایرانی/ سفر هوایی آسان با استفاده از دانش جوانان نخبه ایرانی

۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۰۱:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۷۶۱۴۹
دانش ایرانی/ سفر هوایی آسان با استفاده از دانش جوانان نخبه ایرانی
نرم افزار سفر طراحی شد تا دسترسی کامل مسافران به انواع پروازها را تسهیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ حمیدرضا عبدی کاشانی عضو هیات مدیره شرکت پیشتازان سفر آسمان پاژ با اشاره به این که نرم افزار سفر یک وب سرویس جامع برای کمک به آژانس های مسافرتی است، گفت: اکثر پروازهای ارائه شده در سیستم سفر از جمله کلیه پروازهای سیستمی به صورت یک طرفه و دوطرفه قابلیت رزرو و استرداد آنلاین دارند، و به محض ثبت استرداد از طرف مشتری، استرداد به صورت اتومات مستقیما در سیستم خطوط هوایی انجام شده و مبلغ عودتی به حساب اعتباری مشتری بازگردانده می شود.

 

 ارائه خدمات آنلاین

قابلیت ارائه گزارشات فروش در بازه های زمانی مختلف بر اساس فیلترهای مختلف، امکان دریافت گزارشات به صورت دوره ای در بازه های مشخص 7روزه، امکان مشاهده کلیه تراکنش های مالی انجام شده اکانت کاربری، درگاه پرداخت آنلاین، کیوسک فروش پرواز ،مدیریت مشتریان و تیکتینگ از طریق نرم افزار سفر مهیا شده است.

ارائه اکانت پنل کاربری با سطوح مختلف دسترسی به کاربران زیر مجموعه خود و ایجاد اکانت های مختلف وب سرویس برای فعال سازی بر روی اپلیکیشن ها و وب سایت های مختلف از جمله قابلیت های دیگر نرم افزار سفر است.

قابلیت امکان اشتراک گذاری منابع خود با سایر مشتریان سفر و قابلیت ارائه کمیسیون یا انجام مارک آپ برای مشتریان سفر وامکان استفاده از منابع سایر مشتریان سفر برای خود با قابلیت دریافت کمیسیون فروش یا انجام مارک آپ برای مشتریان نیز در نرم افزار سفر قرار داده شده است.

 

 طراحی نرم افزار به سه زبان مختلف

این مدیر حوزه دانش بنیان توضیح داد: شرکت پیشتازان سفر آسمان پاژ تاکنون توانسته 30 فرصت شغلی را به صورت مستقیم ایجاد کند و علاوه بر آن نرم افزار خود را به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی طراحی کرده تا مخاطبان سایر کشورها نیز بتوانند از این بستر استفاده کنند و نیاز کشور در این حوزه برطرف شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز