نشست هم‌اندیشی مستعدان‌برتر چهارمحال‌وبختیاری با مسئولان شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان برگزار شد

۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۲۰:۳۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۷۶۵۹۹
نشست هم‌اندیشی مستعدان‌برتر چهارمحال‌وبختیاری با مسئولان شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان برگزار شد
نشست هم‌اندیشی، مستعدان‌برتر و مخترعان چهارمحال‌وبختیاری با مدیران ارشد پارک علم و فناوری و جمعی از مسئولان شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامه برگزاری برنامه‌های نخبگانی، برنامه بازدید از شرکت شیر خشک نوزاد پگاه شهرکرد با حضور جمعی از مستعدان برتر و مخترین استان، به همت پارک علم و فناوری چهارمحال‌وبختیاری و با مشارکت بنیاد نخبگان استان برگزار شد.

در ابتدای این برنامه، مجتبی بنیادیان؛ رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال‌وبختیاری در نشست با مدیران ارشد شرکت پگاه، پارک علم و فناوری و جمعی از مسئولان شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، گفت: این سلسله بازدیدها در راستای اجرای برنامه‌های مصوب بنیاد و با هدف آشنایی مستعدان و مخترعین با پیشرفت‌های علمی، فناوری و صنعتی، ظرفیت‌های بومی و همچنین ایجاد روحیه اعتماد به نفس و خودباوری در مستعدان برتر و بهره‌مندی از توانمندی آنان در جهت حل مشکلات صنعت کشور برگزار می‌شود.

در بخش دیگری از این برنامه، توانایی‌ها و پتانسیل‌های شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری استان معرفی شد و سپس مدیران شرکت پگاه نیازهای فناورانه شرکت را بیان و آمادگی خود را برای حضور در رویداد نیازهای فناورانه فن‌بازار منطقه‌ای اعلام کردند.

در ادامه این برنامه، شرکت‌کنندگان از پروژه شرکت صنایع شیر ایران بازدید کردند و با مراحل پیشینه، طراحی، ساخت کارخانه تولید شیر خشک پگاه شهرکرد آشنا شده و پس از آن با همراهی مسئولین مربوطه از قسمت‌های مختلف خط تولید کارخانه از جمله بخش‌های اصلی دریافت شیر، پروسس تر، تغلیظ، خشک‌سازی و بسته‌بندی، تولید محصولات لاکتومیل ۱، لاکتومیل ۲، لاکتومیل مخصوص مادران باردار و لاکتومیل گلدنیز  بازدید کردند.

لازم به ذکر است، شرکت شیر خشک نوزاد پگاه با هدف تولید شیر خشک نوزاد در استان چهارمحال‌وبختیاری (کیلومتر ۱۷ جاده شهرکرد- اصفهان) تاسیس شد. این شرکت یکی از زیرمجموعه‌های شرکت صنایع شیر ایران است که فاز مطالعاتی آن از سال ۱۳۷۶ آغاز شد.

این کارخانه از لحاظ وسعت و حجم سرمایه‌گذاری، بزرگترین پروژه صنایع شیر ایران و یکی از بزرگترین کارخانجات تولیدکننده محصول شیر خشک نوزاد خاورمیانه است که در زمینی به مساحت ۲۲ هکتار و با زیربنایی بالغ بر ۳۰٫۰۰۰ متر مربع احداث شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز