دوره آموزشی «بهترین فرصت برای آشنایی با دنیای متاورس و NFT» برگزار شد

۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۲:۲۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۸۲۴۹۹
دوره آموزشی «بهترین فرصت برای آشنایی با دنیای متاورس و NFT» برگزار شد
برنامه «بهترین فرصت برای آشنایی با دنیای متاورس و NFT» ذیل پیش‌رویداد هم‌نت هوش مصنوعی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع‌‍‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ متاورس پدیده‌ای نوظهور است که با وجود بیش از چند دهه قدمت این واژه، به‌تازگی مفهومی عملیاتی به خود گرفته و به گفته کارشناسان قرار است تحولی عظیم در نحوه زندگی ما ایجاد کند. متاورس، همگرایی زندگی فیزیکی و دیجیتالی است که با پیشرفت در اتصال به اینترنت و بلاک‌چین ایجاد شده است. این نقطۀ اوج تمام رویاپردازی‌های علمی تخیلی انسان است.

در حال حاضر متاورس به عنوان یک جهان مجازی قلمداد می‌شود که تمامی جنبه ‌های فناوری‌‌های دیجیتال شامل ویدئو کنفرانس، باز‌ی‌‌های ویدئویی، فروش محصولات و خدمات (تجارت الکترونیک)، واقعیت مجازی، رسانه‌های اجتماعی، آموزش و پخش‌های زنده را با هم ترکیب می‌‍‌کند.

بر همین اساس برنامه «بهترین فرصت برای آشنایی با دنیای متاورس و NFT» ذیل پیش‌رویداد هم‌نت هوش مصنوعی، با همکاری بنیاد نخبگان استان اصفهان و با هدف شناسایی و سرمایه‌گذاری روی طرح‌ها و استارت‌آپ‌های منتخب، آگاهی‌رسانی از مفهوم متاورس و انقلاب NFT و فرصت‌های موجود و همچنین معرفی استارت‌آپ‌های فعال در این بازار، آغاز شد.

معرفی روش‌های کسب درآمد از متاورس و NFTها، معرفی ایده‌ها و فرصت‌های رشد در ۵ سال آینده، آشنایی با اقتصاد دیجیتال و همچنین معرفی بلاک‌چین، NFT و وب 3، از مهمترین محورهای این دوره است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌نام در برنامه های فرهنگی و آموزشی به سامانه بنیاد نخبگان استان اصفهان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز