پژوهشگران در توسعه فناوری‌های شناختی نقش‌آفرینی می‌کنند

۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۸۳۲۴۷
پژوهشگران در توسعه فناوری‌های شناختی نقش‌آفرینی می‌کنند
ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ به منظور توسعه شبکه محققان و مشارکت و همکاری‌های علمی پژوهشگران و فناوران در اجرای طرح های پژوهشی، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور تفاهم نامه همکاری مشترک امضا و مبادله کردند.

در چارچوب این تفاهم نامه ، طرفین از اجرای طرح های پژوهشی و طرح های پسادکتری و رساله های دکتری توسط محققان ، پژوهشگران و فناوران به صورت مشترک حمایت می‌کنند.

در این تفاهم نامه تاکید شده که توسعه پایدار و پیشرفت هر کشور مرهون پرورش، حفظ و نگهداری سرمایه های علمی، پژوهشی و فناورانه است و پژوهشگران و فناوران موجبات ترقی، تعالی، توسعه علمی و فناوری و در نهایت توسعه پایدار همه جانبه را برای کشور فراهم می‌سازند.

براساس این تفاهم نامه فراخوان‌هایی که در راستای طرح‌های پژوهشی ، پسا دکتری و رساله های دکتری صورت می گیرد از این پس به‌صورت مشترک مورد حمایت قرار می‌گیرند.

اولین فراخوان در چارچوب این تفاهم نامه همکاری به واسطه زیر ساخت صندوق حمایت از پژوهشگران و فنآوران کشور و در راستای اولویت های حوزه علوم و فناوری‌های شناختی در پاییز امسال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز