بازی‌های مفید حرکتی و فکری برای کودکان تولید شد

۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۹:۴۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۸۴۹۲۴
بازی‌های مفید حرکتی و فکری برای کودکان تولید شد
یک شرکت خلاق در حوزه اسباب‌بازی، محصولات با کیفیتی را برای کودکان تولید کرده که توانسته ارزآوری نیز به همراه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ استفاده از اسباب‌بازی برای رشد و پرورش کودک بسیار مهم است و با توجه به حجم بالای واردات اسباب‌بازی که بیش از 90 درصد نیاز بازار را شامل می‌شد و همچنین جلوگیری از مخاطرات فرهنگی ایجاد شده در پی ورود برخی کالاها بر رشد و تربیت کودکان و از طرفی وجود پتانسیل تولیدی و تأمین این نیاز در کشور، فعالیت شرکت‌های خلاق در این حوزه حائز اهمیت است.

شرکت خلاق ره شتاب مدرن فعالیت خود را در حوزه بازی و اسباب‌بازی با رویکرد طراحی و تولید محصولات با کیفیت و مفید و با استفاده از فناوری‌های روز دنیا در این زمینه آغاز کرد. این مجموعه که با نام تجاری شهر توپ و شهر اسباب‌بازی شناخته می‌شود هم‌اکنون پس از 10 سال به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح اسباب‌بازی کشور و تولیدکننده توپ‌های استاندارد استخری شناخته می‌شود.

مجموعه شهر اسباب‌بازی به‌منظور تولید اسباب‌بازی‌های کارآمد و بازی‌های مفید حرکتی-فکری، با نگاه به فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی به‌عنوان رسالت اصلی خود، با داشتن واحدهای تحقیق و توسعه، واحد تولید، واحد مشاوره و فروش و واحد بازرگانی و صادرات مشغول به فعالیت است.

 

تولید بر اساس استانداردهای لازم

تولید توپ بر اساس استاندارد کشوری انجام می‌شود که علاوه بر این آنتی باکتریال بودن محصول تولیدی و Food Grade بودن محصولات، یک تفاوت محسوسی بین تولید این شرکت با سایر تولیدکنندگان ایجاد کرده است.

تولید اسباب‌بازی از جمله مگامیل، خانه‌سازی و مشابه این محصولات که خلاقیت، سازندگی و ایده پردازی کودک را به‌واسطه بهره‌وری بیشتر کودکان از قابلیت ذهن افزایش می‌دهد، بر تقویت رشد ذهنی کودک بسیار تأثیرگذار است. وقتی کودک چیزی می‌سازد باعث افزایش اعتماد و اطمینان و همچنین موجب رشد اعتمادبه‌نفس کودک می‌شود.

 

پروژه کاهش تراوایی توپ

این مجموعه با همکاری بخش دانشگاهی در زمینه تراوایی توپ به‌صورت علمی و کاربردی در قالب کار تحقیقاتی پروژه‌ای انجام داد و موضوع پروژه کاهش تراوایی توپ بود که افزایش عمر توپ تولیدی را به دنبال داشت.

این شرکت خلاق در نظر دارد که با افزایش سطح تولید و تنوع تولید، بخش زیادی از نیاز بازار کشور را پوشش دهد و از طرفی با افزایش صادرات به کشورهای مختلف محصولات با کیفیت ایران‌ساخت را به سایر کشورها معرفی کند که تا کنون اقدامات خوبی در این زمینه انجام گرفته است. به‌طوری‌که با چندین کشور در زمینه صادرات محصولات تولیدی همکاری داشته و محصولات اسباب‌بازی تولیدی خود را به 8 کشور از جمله ترکمنستان، روسیه، ارمنستان، ترکیه، عراق، عمارات، عمان و افغانستان صادر کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز