حوزه آموزش و یادگیری با ایده‌ها و رویکردهای جدید توسعه می‌یابد

۱۴۰۱/۰۸/۰۲ - ۱۸:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۹۰۲۳۶
حوزه آموزش و یادگیری با ایده‌ها و رویکردهای جدید توسعه می‌یابد
خانه خلاق و نوآوری صدف به منظور بسترسازی توسعه کسب وکارهای نو و فراهم کردن زمینه‌های توسعه کاربردی و تجاری سازی محصولات آموزشی تاسیس شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ فعالیت خانه خلاق و نوآوری صدف با حمایت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق در هفت حوزه از قبیل چاپ و نشر، فناوری اطلاعات و نرم افزار، اسباب‌بازی و سرگرمی، تولید محتوا، فناوری‌های نوین آموزشی و یادگیری، فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم افزارهای رایانه‌ای و ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته و نرم افزارها و سامانه‌های تخصصی مربوطه تعریف شده است.

شناسایی علاقه مندان و افراد توانمند حوزه آموزشی و نوآوری، شناسایی رویکردهای جدید آموزشی، توانمندسازی شرکت‌های خلاق و علاقه‌مند به کار آفرینی، شبکه سازی میان ایده پردازان، متخصصین و سرمایه گذاران حوزه آموزش و ترغیب سرمایه گذاران و مدیران حاکمیتی به سرمایه گذاری در حوزه نوآوری‌های آموزشی نیز از اهدف این خانه خلاق و نوآوری محسوب می‌شود.

در خانه خلاق و نوآوری صدف دسترسی به بازار محصولات آموزشی و کمک آموزشی کشور به ویژه آموزش و پرورش و امکان فعالیت در سطح ملی نیز وجود دارد.

همچنین این خانه خلاق و نوآوری دارای ظرفیت هایی از قبیل وجود منابع گسترده مانند تجهیزات متعدد پیشرفته و فضای کارگاهی و همچنین دانش و تجربه بالا در زمینه طراحی و تولید محصولات آموزشی است.

خانه خلاق و نوآوری صدف برای شرکت‌های خلاق خود آزمایشگاه علوم پایه، پارتیشن‌های اختصاصی برای استقرار، اتاق کنفرانس، خوابگاه برای استقرار خارج از تهران و ... را فراهم کرده است.

خانه خلاق و نوآوری صدف در نظر دارد به منظور جذب ایده‌های نوآورانه و حمایت از شرکت‌های خلاق، رویداد جذب ایده برگزار کند. مراسم اختتامیه و داوری این رویداد قرار است اواخر آذرماه برگزار شود و مهلت ارسال آثار تا 30 آبان ماه سال جاری است.

در این رویداد چالش‌هایی از قبیل آموزش مجازی، اینترنت اشیاء و متاورس، سرگرمی‌های آموزشی، تولید محتوا و اپلیکیشن‌های تعاملی، ابزارها و پلتفرم‌های آموزشی و فرهنگی، فناوری‌های نو در آموزش و یادگیری و شبیه سازهای آموزشی مطرح است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز