دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برای ورود به زیست‌بوم دانش‌بنیانی کشور توانمند می‌شوند

۱۴۰۱/۰۸/۰۳ - ۱۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۹۰۷۱۵
دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برای ورود به زیست‌بوم دانش‌بنیانی کشور توانمند می‌شوند
اشتغال و فعالیت دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در زیست بوم دانش بنیان؛ یکی از اقداماتی است که دستاورد آن تقویت نظام فکری، دانشی و تخصصی در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ نیروی انسانی تحصیل کرده و توانمندی که مهم‌ترین دارایی کشور است و می تواند بهترین پاسخ به نیازها و چالش ها کشور در حوزه های مختلف فناورانه باشد. بر همین اساس؛ با هدف تقویت و توانمندسازی این افراد، ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اقدام به برگزاری دوره‌های توانمندسازی دانشجویان و فارغ التحصیلان برای ورود به زیست بوم دانش بنیان کرده است.

دوره هایی که با هدف فعالیت و اشتغال در زیست بوم دانش بنیان کشور در حوزه‌های مختلفی چون «تجهیزات پزشکی و سلامت هوشمند»، «زیست فناوری»، «ساخت، تولید و مواد پیشرفته»، «کشاورزی و مواد غذایی»، «کارشناسان تبلیغات و بازاریابی دیجیتال» و «کارشناسان فروش صنایع نوظهور و راهبردی» برگزار می شود.

دوره های آموزشی که قرار است این افراد را برای ورود به کسب و کارهای فناورانه، فعالیت در واحد تحقیق و توسعه شرکت های دانش بنیان و به عنوان مدیران محصول مجموعه های صنعتی توانمند و آماده کند.

این دوره‌های آموزشی به نوعی پشتیبانی از نقش آفرینی موثرتر ظرفیت ها و سرمایه های انسانی کشور را رقم خواهد زد و به این افراد کمک می کند تا مختصات نقش آفرینی خود را تعیین و در جای درست خدمت رسانی با اشراف به توانمندی های خود بایستند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنند.

https://xyzplatform.ir/

انتهای پیام/

نظر شما