چالش جدید اپل در بخش طراحی محصولات

۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۱۱:۱۲:۱۲
کد خبر: ۱۳۹۷۱۵۱
چالش جدید اپل در بخش طراحی محصولات
شواهد نشان می‌دهد که ایوانز هانکی نائب رئیس واحد طراحی صنعتی شرکت اپل استعفای خود را به مدیران این شرکت تقدیم کرده است و اکنون مدیران اپل برای یافتن جایگزین مناسب برای وی دچار مشکل هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ بعد از جدا شدن جانی آیو (Jony Ive) طراح ارشد صنعتی اپل که در طراحی بسیاری از محصولات اپل نقش اساسی داشت از این شرکت، ایوانز هانکی و آلن دای (Alan Dye) نقش رهبری تیم طراحی اپل را بر عهده داشتند و حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که هانکی قصد ترک این شرکت را دارد.  

هانکی به مدت ۲۰ سال در اپل فعالیت داشته و جزو باسابقه‌ترین نیروی این شرکت است و طبق گزارش جدید بلومبرگ اپل به‌دنبال پیدا کردن جایگزین مناسبی برای اوست اما تاکنون موفق به این کار نشده است. 

از زمانیکه آیو اپل را ترک کرده، برخی دیگر از اعضای تیم طراحی این شرکت استعفا داده‌اند و به نظر می‌رسد اپل در بخش طراحی با کمبود نیرو مواجه شده است‌. ایو در سال ۲۰۱۹ از اپل جدا شد و  به‌دنبال او افرادی مثل Rico Zorkendorfer, Julian Hoenig, Miklu Silvanto, و Daniele De Iuliis نیز این شرکت را ترک کرده‌اند. 

گفته می‌شود تاکنون ۱۵ نفر از اعضای ارشد تیم طراحی اپل از این شرکت جدا شده‌اند و ظاهرا هانکی قرار است در بهار سال ۲۰۲۳ به‌طور رسمی اپل را ترک کند‌. تیم طراحی اپل دارای مهنذسان خبره‌ای است که از آن جمله می‌توان به Duncan Kerr, Bart Andre, Richard Howarth, Peter Russell-Clarke و Ben Shaffer اشاره کرد. گفته می‌شود Howarth که به مدت ۲۶ سال در اپل کار کرده و بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ مدیر ارشد واحد طراحی نیز بوده است احتمالا دوباره برای این پست انتخاب خواهد شد. 

بنابراین به نظر می‌رسد که اپل به‌دنبال یک فرد کاملا جدید برای مدیریت واحد طراحی خود نیست و سعی خواهد کرد از بین مدیران قبلی یکی را انتخاب کند. در هر حال، باید ببینیم که چه کسی رئیس واحد طراحی اپل می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز