پیام خوش از پیام!

۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۹:۲۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۹۸۳۵۵
پیام خوش از پیام!
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از واگذاری بخشی از اراضی این منطقه به سرمایه گذاران و تولیدات کنندگان تجهیزات ارتباطات و فناوری اطلاعات، تجهیزات شبکه و احداث مراکز داده، در راستای توسعه شبکه ملی اطلاعات و حمایت از شرکت های فناورانه خبر داد.

خبرگزاری برنا؛ اکبر قنبرپور مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با بیان اینکه هم اکنون فاز چهارم این منطقه با وسعتی بیش از ۱۶۵ هکتار در مرحله آماده سازی زیرساخت ها و واگذاری به صنایع است، گفت: با توجه به اینکه مالکیت این منطقه متعلق به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است، این موضوع می تواند به عنوان نقطه اتکایی برای شرکت ها، صنایع و بنگاه های اقتصادی باشد که در حوزه های فناوری و ارایه محصولات در این حوزه فعالیت می کنند.
وی افزود: بر همین اساس این شرکت در نظر دارد تا در چارچوب قوانین مناطق ویژه اقتصادی و در راستای توسعه شبکه ملی اطلاعات، بخشی از اراضی خود را با شرایط ویژه و در قالب قراردادهای اجاره ۲۵ ساله به سرمایه گذاران و تولید کنندگان در این بخش واگذار کند.
رئیس هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با بیان اینکه ظرفیت سرمایه گذاری برای اتباع غیر ایرانی نیز وجود دارد، تصریح کرد: با تمهیدات در نظر گرفته شده امکان به کار گیری اتباع خارجی و صدور پروانه اشتغال برای این افراد نیز وجود دارد.
قنبرپور در تشریح شرایط واجدان شرایط سرمایه گذاری در حوزه فناوری های نوین در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: ارایه درخواست سرمایه گذاری و گزارش طرح توجیهی، دارای شرایط احراز صلاحیت فنی و اقتصادی و شرایط رده سه محیط زیستی، صنایع غیر آلاینده و سبز از جمله این شرایط است.
وی با بیان اینکه با توجه به محدودیت زمین برای واگذاری، اولویت با شرکت هایی است که اطلاعات درخواستی را به دقت تکمیل و در زمان مقرر ارایه کنند، افزود: متقاضیان واجد شرایط تولید تجهیزات ارتباطات و فناوری اطلاعات باید از تاریخ بیست و دوم آبان تا پانزده آذر ماه ضمن مراجعه به سایت
www.payamaviation.ir فرم های مربوطه را تکمیل و ثبت کنند.
بر اساس این گزارش، علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های ۰۲۶۳۳۲۶۶۰۲۷ و یا شماره ۰۹۱۲۵۶۶۷۲۶۱ اداره کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز