وزیر ارتباطات مجلس را قانع کرد

۱۴۰۱/۰۸/۲۴ - ۱۴:۲۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۹۹۳۱۰
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز برای پاسخ به سوال تعدادی از نمایندگان دربارۀ شبکۀ ملی اطلاعات در مجلس حاضر شد

خبرگزاری برنا- گروه علمی و فناوری؛ عیسی زارع‌پور صبح امروز با حضور در صحن علنی مجلس توضیحات خود دربارۀ آخرین وضعیت اجرای شبکۀ ملی اطلاعات و سکوهای داخلی به نمایندگان مردم را ارائه داد.

سوال ملی تعدادی از نمایندگان مردم از جمله مجتبی رضاخواه، احمد امیرآبادی فراهانی و ... دربارۀ آخرین اقدامات وزارت ارتباطات جهت پیشرفت عملیاتی شبکه ملی اطلاعات صبح امروز سه‌شنبه 24آبان‌ماه در صحن علنی مجلس مطرح شد، در نهایت بعد از توضیحات وزیر ارتباطات، مجتبی‌رضاخواه نماینده مردم تهران به نمایندگی از سوال کنندگان اعلام کرد از توضیحات زارع پور به صورت مشروط قانع شده است.
نمایندۀ مردم تهران در این خصوص تصریح کرد: انتظار داریم که وزیر ارتباطات تدبیری اتخاذ کنند که طی 3ماه آینده مشکلات کسب و کار‌های اینترنتی برطرف شود و ترتیبی اتخاذ گردد که صاحبان کسب و کار‌های مجازی بتوانند در شبکه ملی اطلاعات و پیام رسان‌های داخلی فعالیت کنند.
روح الله عباس پور نمایندۀ مردم استان قزوین دربارۀ موضوع سوال امروز نمایندگان از مردم تأکید کرد: اقدامات اجرایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تکمیل و پیشرفت شبکه ملی اطلاعات محور سوال امروز وکلای ملت از وزیر ارتباطات بود
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در اجرای ماده ۲۰۷ آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی سوال فوق در جلسه رسمی مورخ ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ و همچنین ۹ آبان امسال با حضور اعضای کمیسیون، نمایندگان سوال کننده و وزیر مربوطه مطرح شد و پس از استماع نظرات طرفین و نظر به عدم اقناع نمایندگان سوال کننده از پاسخ‌های ارائه شده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کمیسیون قلمرو سوال را ملی تشخیص داد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز