فیفا شبکه‌های اجتماعی را فیلتر کرد

۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۰:۴۸:۰۰
کد خبر: ۱۴۰۰۰۷۳
فیفا شبکه‌های اجتماعی را فیلتر کرد
فیفا با هدف جلوگیری از نشر پیام توهین آمیز به بازیکنان فوتبال حاضر در جام‌جهانی ابزاری برای این رقابت‌ها طراحی کرده که مدعی است، هرگونه پیام توهین آمیز را حذف می‌کند

خبرگزاری برنا- گروه علمی و فناوری؛ فدراسیون جهانی فوتبال برای جلوگیری از توهین و حملات مجازی به صفحات بازیکنان ۳۲تیم حاضر در جام‌جهانی قطر سرویس مراقبتی ویژه‌ای در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده است.

براساس اطلاعیه فیفا مانع از مشاهده پیام‌های توهین‌آمیز توسط بازیکنان در زمان حضور در رختکن‌ها بعد از مسابقه می‌شود.

اخیرا ویلیان هافبک ۳۴ساله تیم فولام انگلیس تصمیم به هدایت پویشی تحت عنوان «علیه پیام‌های نفرت انگیز» گرفته است؛ وی علت تصمیم خود برای هدایت این پویش را تجربه حملات اینچنین در گذشته توسط هواداران خشمگین عنوان می‌کند.

این بازیکن لیگ جزیره ضمن حمایت از پویش مذکور تصریح کرد: طی سال‌های گذشته خانواده من عذاب زیادی کشیده‌اند؛ چرا که برخی هواداران خشمگین فوتبال در شبکه‌های اجتماعی به من، خانواده و دخترانم حملات توهین آمیزی انجام می‌دادند به همین جهت امروز در کنار فدراسیون جهانی فوتبال ایستاده‌ام به این امید که جلوی حملات مذکور گرفته شود.

فیفا مدعی است که امکان حذف فوری هرگونه پیام توهین‌آمیز، تهدید و تبعیض آمیز در شبکه‌های اجتماعی را دارد و این ابزار طی برگزاری جام‌جهانی در اختیار  بازیکنان تمام ۳۲تبم حاضر این رقابت‌ها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز