سوراپریز سامسونگ برای بازار موبایل

۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۲۲:۵۹:۵۹
کد خبر: ۱۴۰۸۸۰۸
سوراپریز سامسونگ برای بازار موبایل
براساس آخرین اخبار منتشر شده، شرکت سامسونگ قصد دارد تا دوسال دیگر، گلکسی S24 خود را در حالی به بازار معرفی کنند که فناوری نسل هفت وای‌فای در آن به کار رفته باشد.

خبرگزاری برنا- گروه علمی و فناوری؛ براساس آخرین اطلاعات افشاء شده از گوشی s24، شرکت سامسونگ قصد دارد در این مدل از تلفن‌های همراه خود برای نخستین بار، سال ۲۰۲۴  از فناوری وای فای نسل ۷ استفاده کند، این در حالی است که سری گلکسی S23 در حال حاضر به بازار عرضه نشده اما این شرکت از حالا به فناوری‌های نسل آیندۀ خود فکر می‌کند.

 

امروزه گوشی‌های هوشمند معروف به طور معمول از دو نسل وای فای ۶ و 6E استفاده می‌کنند و هنوز نسل وای فای ۷  به طور جدی در بازار وجود ندارد اما شواهد نشان می‌دهد که وضعیت به همین شکل باقی نخواهد ماند و سامسونگ قصد دارد که برای نخستین بار به طور گسترده از این فناوری پیشرفته استفاده کند.

هرچند هنوز اطلاعات دقیقی از گلکسی S24 منتشر نشده است اما پیش‌بینی می‌شود که این گوشی مانند نسل‌های گذشته در سه سطح  استاندارد، پلاس و اولترا در اختیار کاربران قرار گیرد همچنین با توجه به اینکه احتمالا گلکسی S23 نسیت یه مدل S22 تغییر جدی نداشته باشد، انتظار می‌رود که گلکسی S24 با تغییرات زیادی معرفی شود.

به گزارش خبرنگار برنا فناوری وای‌فای نسل ۷ نسبت به سری ۶ تا حدود ۲.۵ برابر سریع‌تر خواهد بود تا جایی که انتظار می‌رود، نسل جدید فناوری وای‌فای که سامسونگ قصد استفاده از آن را دارد، سرعتی در حدود ۳۳ گیگابیت بر ثانیه را به کاربر خود ارائه خواهد داد و برروی فرکانس‌های  2.4 GHz, 5 GHz, و 6 GHz کار خواهد کرد.

کارشناسان بازار تکنولوژی پیش‌بینی می‌کنند که نخستین رایانه‌های رومیزی با فناوری وای‌فای نسل ۷  در سال  ۲۰۲۴ به بازار عرضه شود، تحولی که ما انسان‌ها را به سرعت هرچه تمام‌تر به عصر جدیدی از ارتباطات وارد خواهد کرد که سریع‌ترین سرعت‌های فناوری وای‌فای را تجربه کنیم، البته بجز سامسونگ، شرکت کوالکام هم به این عرصه ورود جدی و پرقدرتی داشته است که باید منتظر ماند و دید برنامه‌ای توسعه‌ای آن برای این بازار چه خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پرونده ویژه