هواوی بازارهای اروپایی خود را پس می‌گیرد؟

۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۲۱:۲۲:۲۲
کد خبر: ۱۴۱۶۸۵۹
هواوی بازارهای اروپایی خود را پس می‌گیرد؟
هوآوی موفق شد با دور زدن تحریم ها گوشی های 5G را با همکاری شرکت WIKO و با نام تجاری خود WIKO 5G عرضه کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ یک شرکت تولیدکننده گوشی فرانسوی به نام ویکو می تواند با مجوز دریافتی خود گوشی های هوشمند تحت برند هواوی تولید کند. با توجه به تحریم های اعمال شده علیه هواوی این شرکت قادر به فروش گوشی های 5G نیست اما با همکاری ویکو می‌تواند گوشی های 5G خود را به فروش برساند.

طبق گزارش منتشر شده توسط گیزمو چاینا، گوشی WIKO 5G که هم اکنون عرضه شده است در واقع همان هواوی Nova 9 SE 5G با نام و نشان تجاری خودش است، بنابراین اکنون گوشی هوشمند نوا ۹ اس ای با نامی دیگر و بازاریابی متفاوت در اروپا به فروش میرسد.

این گوشی مجهز به یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی با نرخ نوسازی حداکثر ۱۲۰ هرتز است که از وضوح فول اچ دی پلاس پشتیبانی میکند. تراشه اسنپدراگون 695 5G به عنوان قدرت سخت افزاری در این گوشی به کار گرفته شده است. این گوشی اولین گوشی همراه با سیستم نرم افزاری Harmony is Connect است و سیستم عامل هواوی را نیز اجرا میکند.

در پنل پشتی گوشی ویکو 5G یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به همراه دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی از نوع ماکرو همراه با دوربین عمق سنج ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. دوربین سلفی نیز درون حفره ای در پنل جلویی قرار دارد و ۱۶ مگاپیکسل است. باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۶۶ وات وظیفه تامین انرژی آن را برعهده دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز