راهکاری جذاب برای تجربه زندگی لاکچری

۱۴۰۱/۱۰/۱۶ - ۰۷:۰۸:۰۸
کد خبر: ۱۴۱۹۴۶۶
راهکاری جذاب برای تجربه زندگی لاکچری
شرکت Locky نوعی سیستم هوشمند سازی توسعه داده است که بدون نیاز به قفل می توان یک حسگر اثرانگشت و کنترل کننده صوتی را به آن اضافه کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا- گروه علمی و فناوری؛قفل هوشمند عرضه شده در نمایشگاه CES 2023 برخلاف قفل های کنونی، نیاز به تعویض درب ندارد و می تواند روی تمامی درب ها نصب شود. بدین ترتیب امکان هوشمند سازی درب منازل فراهم خواهد شد.

شرکت Locky قفل هوشمند خود به نام Flex touch pro را در نمایشگاه CES 2023 عرضه کرده است. به گفته این شرکت تولید تجاری این قفل هوشمند از ابتدای امسال آغاز خواهد شد.

این قفل هوشمند با توجه به ویژگی های بیومتریک می تواند مورد توجه بسیاری از مستأجران و مالکان قرار بگیرد. در این قفل از وای فای برای دسترسی از راه دور استفاده شده است. همچنین همراه با آن سه قاب به فروش می رسد که می تواند آن را برای تمامی درب ها مناسب کند. علاوه بر قابلیت کنترل کننده صوتی و حسگر اثر انگشت، این قفل می تواند با دستیار صوتی گوگل و الکسا آمازون و اپلیکیشن Locky کار کند. این دستگاه دارای یک باتری داخلی است که می تواند تا ۹ ماه کار کند.

با استفاده از این قفل هوشمند کاربر می تواند از هر جایی که هست درب خانه را کنترل کند. قیمت فروش آن نیز ۲۳۰ دلار است که اوایل ۲۰۲۳ قابل تهیه خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز