یک گام دیگر تا تحقق فیلم‌های علمی تخیلی هالیوودی

۱۴۰۱/۱۰/۱۶ - ۰۹:۱۰:۱۰
کد خبر: ۱۴۱۹۴۶۷
یک گام دیگر تا تحقق فیلم‌های علمی تخیلی هالیوودی
یک شرکت فعال در زمینه رباتیک، از یک ربات هوشمند رونمایی کرده است که می تواند بر فعالیت های درون خانه نظارت داشته و با دیگر لوازم الکترونیکی هوشمند تعامل داشته باشد.

به گزارش خیزگزاری برنا- گروه علمی و فناوری؛ ربات جدید شرکت Enabot به نام EBO X دارای قابلیت های فراوان آینده نگرانه است که به زودی در سال جدید میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

این ربات هوشمند خانگی از قابلیت های اساسی زیادی برخوردار است. ربات خانگی EBO X با دریافت نقشه خانه می تواند بوسیله دو چرخ خود افراد خانه را دنبال کند.

به دلیل داشتن دوربین های 4k امکان برقراری ارتباط دو طرفه با این ربات وجود دارد. همچنین قادر است با دیگر دستگاه های دستیار صوتی الکسال تعامل داشته باشد. امکان پخش موسیقی نیز توسط این ربات وجود دارد.

ربات شرکت Enobot در واقع نوعی ایستگاه هوشمند خانگی محسوب میشود که می تواند با کمک چرخ های خود حرکت کند. دیگر قابلیت های موجود در این ربات برای اندازه گیری المان های دیگر به آن اضافه شده است. این ربات که برنده جایزه نوآوری در نمایشگاه CES 2023 شده است، یک مشکل اساسی دارد و آن قیمت این ربات است. شرکت سازنده قصد دارد این ربات را با قیمت ۹۹۹ دلار به فروش برساند

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز