رونمایی ال‌جی از نسل جدید لپتاپ‌های خاص خود 

۱۴۰۱/۱۰/۱۶ - ۲۱:۲۲:۲۲
کد خبر: ۱۴۱۹۵۳۹
رونمایی ال‌جی از نسل جدید لپتاپ‌های خاص خود 
ال جی در نمایشگاه CES 2023 از نسل جدید لپ تاپ‌های سری گرم (Gram) خود رونمایی کرد. مدل‌های جدید این سری عبارتند از gram Ultraslim و gram Style که در ادامه به مشخصات آن‌ها می‌پردازیم. 

به گزارش خبرگزاری برنا- گروه علمی و فناوری؛

 ال جی gram Ultraslim   

ال ج گفته است که این لپ تاپ نازکترین مدل سری گرم است و قابلیت حمل آن بسیار بالاست.‌ ضخامت این لپ تاپ ۱۰.۹۹ میلیمتر و وزن آن فقط ۹۹۸ گرم است. این لپ تاپ از یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی OLED با پوشش ضدانعکاس نور بهره می‌برد و در داخل آن از پردازنده‌های نسل ۱۳ رپتور لیک اینتل استفاده شده است. بنابراین ما نه‌تنها با یک لپ تاپ بسیار سبک سروکار داریم بلکه به یک لپ تاپ قدرتمند نیز دسترسی خواهیم داشت.

ال جی gram Ultraslim 

ال جی gram Style

این لپ تاپ در دو سایز ۱۴ و ۱۶ اینچی ارائه شده است و طراحی بسیار زیبا و مدرنی دارد. در پنل پشتی این لپ‌ تاپ از یک شیشه خاص استفاده شده است که در اثر برخورد نور رنگ‌های زیبایی تولید می‌کند و این رنگ‌ها با تغییر زاویه نور ‌تغییر می‌کنند. تاچ‌پد این دستگاه نیز از قابلیت نوردهی پس‌زمینه LED بهره می‌دهد.

ال جی gram Style

در داخل Style از پردازنده‌های نسل ۱۳ اینتل استفاده شده است و نمایشگر آن از نوع OLED با نسبت تصویر ۱۶:۲۰ و قابلیت ضدانعکاس نور است.هر دو لپ تاپ سری گرم از پورت‌ تاندربولت ۴ و درگاه HDMI بهره می‌برند و از قابلیت صوتی دالبی اتموس پشتیبانی می‌کنند. 

سایر لپ تاپ‌های سری ال جی گرم (۱۴، ۱۵، ۱۶ و ۱۷ اینچی)

ال جی در کنار دو مدل فوق، چندین لپ تاپ گرم جدید با سایزهای مختلف معرفی کرده است که جایگزین مدل‌های سال قبل شده‌اند. 

مدل‌های ۱۶ و ۱۷ اینچی مجهز به پردازنده‌های نسل ۱۳ رپتور لیک اینتل، حافظه Gen4 NVMe SSD و کارت گرافیکی GeForce RTX 3050 4GB انویدیا هستند. وزن آن‌ها ۱.۴۵ کیلوگرم است و باتری آن‌ها با یکبار شارژ تا ۲۰ ساعت دوام می‌آورد. نمایشگر این مدل‌ها از نوع IPS و دارای قابلیت ضدانعکاس نور است و هر دوی آن‌ها در بخش صوتی از فناوری دالبی اتموس پشتیبانی می‌کنند. مدل‌های ۱۴ و ۱۵ اینچی نیز با مشخصات مشابهی اما با سایز نمایشگر کوچکتری ارائه شده‌اند.

ال جی لپ تاپ‌های جدید سری گرم خود را از ماه آینده عرصه خواهد کرد. قیمت این لپ تاپ‌ها هنوز اعلام‌ نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز