رضا محمودی معاون حقوقی و امور مجلس معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور شد

۱۴۰۱/۱۰/۲۵ - ۱۸:۱۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۲۳۳۲۸
رضا محمودی معاون حقوقی و امور مجلس معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور شد
روح الله دهقانی با صدور حکمی، رضا محمودی لموکی را به عنوان سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان منصوب کرد.

خبرگزاری برنا- گروه علمی و فناوری؛ روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد رییس‌جمهوری، طی حکمی، رضا محمودی لموکی را به عنوان «سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس» معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان منصوب کرد.

در حکم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری آمده است:

«نظر به مراتب شایستگی و تجارب، به موجب این حکم شما را به عنوان "سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس" منصوب می‌کنم. با توجه به اهداف عالی این امور و لزوم برنامه ریزی و تحول در ارتقاء اقتصاد دانش بنیان کشور، ماموریت‌های اصلی زیر از آن امور انتظار می رود:

  • پیگیری مجدانه وظایف و امور محوله به ویژه ارتباط مؤثر با نمایندگان محترم و کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی
  • تنظیم ارتباط سازنده معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سایر دستگاه ها، همچنین پیگیری دعاوی و امور حقوقی مربوط به معاونت در موارد لزوم.
  • مشارکت در ارتقاء زیر ساخت های حقوقی مربوط به تعاملات حمایت به ویژه در ارتباط با صندوق های پژوهش وفناوری و همکاری مشترک با سرمایه گذاران بخش خصوصی در جهت توسعه اقتصاد دانش بنیان.
  • پیگیری حقوقی و امور مجلس بنیاد ملی نخبگان در راستای حمایت از توسعه نقش آفرینی نخبگان در اقتصاد دانش بنیان.

از درگاه خداوند متعال دوام توفیقات جنابعالی را در پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست های دولت مردمی خواستارم. بدینوسیله ضمن قبول استعفا و با توجه به موقعیت جدید خدمتی برای جناب آقای سیدعبدالمجید شجاع، از تلاش و زحمات ایشان در طول تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی کرده و از خداوند متعال برای ایشان آرزوی بهروزی و توفیق دارم. لازم است از تجربیات ایشان و سایر همکاران در این حوزه به خوبی استفاده شود.

وی پیش از این مدیر امور راهبردی استان ها مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، مشاور وزیربهداشت در امور اجتماعی و دبیرخیرین سلامت و مشارکتهای مردمی کشور، نماینده وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در پیگیری امور خاص، مشاور اجرایی انستیتو پاستور ایران، مشاور ریاست کمیسیون بهداشت درمان مجلس شورای اسلامی نماینده هیات عالی گزینش ریاست جمهوری در هلال احمر  را در پیشینه فعالیت‌های خود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز