بحران بزرگ برای دیزنی و یاهو

۱۴۰۱/۱۱/۲۶ - ۰۷:۰۸:۰۸
کد خبر: ۱۴۳۶۹۲۸
بحران بزرگ برای دیزنی و یاهو
طبق اعلام رسانه‌ها ۲ شرکت بزرگ یاهو و دیزنی قصد اخراج بخش قابل اعتنایی از کاربران خود را دارند.

خبرگزاری برنا- گروه علمی و فناوری؛ برآوردهای معتبر نشان می‌دهد که طی سال جاری درآمد شرکت‌های بزرگ آمریکایی در حوزه‌هایی مانند فناوری همچون سال گذشته کاهشی خواهد بود.

پیش‌بینی که نشانه‌های تحقق آن به تدریج هویدا می‌شود، این بحران‌ بزرگ پیشتر سبب تعدیل کسر قابل توجهی از نیروی انسانی شرکت‌هایی همچون توییتر، متا، آمازون، گوگل و مایکروسافت شده بود. اخیراً خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه دیزنی و یاهو هم مانند شرکت‌های مذکور قصد دارند که بخشی از پرسنل خود را اخراج کنند.

مدیرعامل دیزنی، رابرت آیگر طی روزهای اخیر به رسانه‌ها گفت که این شرکت قصد دارد به زودی  ۷هزار نفر از پرسنل خود را اخراج کند! طبق اطلاعات موجود یاهو شرکت بزرگ فناوری محور آمریکا نیز بنا به اخراج حدود ۱۷۰۰ نفر از پرسنل خود معادل ۲۰ درصد کل کارکنان شرکت را دارد!

برنامه کلی دیزنی اخراج  ۲۲۰هزار نفر از کارکنانش است (۵۴هزار نفر نیروی بخش بین‌المللی و ۱۶۶هزار نفر از پرسنل شرکت در آمریکا), گزارش‌های مالی این شرکت حکایت از رشد درآمد دیزنی از بخش تم پارک‌های خود دارد اما عملکرد مالی سرویس استریم ویدیوی این غول آمریکایی کاهش یافته است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز