مدیرعامل یک شرکت فناوری بزرگ دیگر نیز درباره آینده هوش مصنوعی هشدار داد

۱۴۰۱/۱۱/۲۹ - ۰۹:۱۰:۱۰
کد خبر: ۱۴۳۸۰۰۵
مدیرعامل یک شرکت فناوری بزرگ دیگر نیز درباره آینده هوش مصنوعی هشدار داد
مدیرعامل شرکت OpenAI که شرکتی پژوهشی در عرصه هوش مصنوعی است،، درباره آینده چت بات‌ها هشدار داد. خبرگزاری برنا- گروه علمی و فناوری؛ مدیرعامل شرکت OpenAI که شرکتی پژوهشی در عرصه هوش مصنوعی است،‌ طی مصاحبه رسانه‌ای درباره ChatGPT عنوان کرد: من از مشکلات مربوط به این فناوری اطلاع دارم و معتقدم این فناوری یک محصول وحشتناک است. آلتمن ضمن اشاره به خطاهای چت بات ChatGPT اضافه کرد محصولی که امروز مردم از آن استفاده می‌کنند، گاهی عملکرد صحیحی دارد و برخی اوقات نیز اصلا کار نمی‌کند. آلتمن می گوید: مردم چیزی را تایپ می کنند و سعی دارند تا پاسخ سوال خود را بیابند، آنها دوباره جواب دریافتی را که هوش مصنوعی به آنها ارائه کرده است با نتایج جستجوی گوگل در موتور جستجو ادغام می کنند. چت بات ChatGPT بعد از رونمایی نگاه های زیادی را به خود معطوف کرده است ولی در عین حال چالش‌های مهمی در بخش‌هایی همچون آموزش و پرورش ایجاد به وجود آورده که سبب نگرانی‌هایی درباره آینده شده است از جمله اینکه دانشجویان به وسیله این فناوری بدون زحمت مقاله نوشته‌اند، در امتحانات نیز شرکت کرده‌اند.کدنویسی رایانه ای، نوشتن نامه و ... از جمله دیگر موارد کاربرد این فناوری است. فعلا این امکان به طور مستمر در دسترس نیست، در موارد بسیاری پیش می‌آید که خطای ظرفیت تکمیل برای کاربر به نمایش در می‌آید. انتهای پیام/

خبرگزاری برنا- گروه علمی و فناوری؛  مدیرعامل شرکت OpenAI که شرکتی پژوهشی در عرصه هوش مصنوعی است،‌ طی مصاحبه رسانه‌ای درباره ChatGPT عنوان کرد: من از مشکلات مربوط به این فناوری اطلاع دارم و معتقدم این فناوری یک محصول وحشتناک است.

آلتمن ضمن اشاره به خطاهای چت بات ChatGPT اضافه کرد محصولی که امروز مردم از آن استفاده می‌کنند، گاهی عملکرد صحیحی دارد و برخی اوقات نیز اصلا کار نمی‌کند.

آلتمن می گوید: مردم چیزی را تایپ می کنند و سعی دارند تا پاسخ سوال خود را بیابند، آنها دوباره جواب دریافتی را که هوش مصنوعی به آنها ارائه کرده است با نتایج جستجوی گوگل در موتور جستجو ادغام می کنند.

چت بات ChatGPT بعد از رونمایی نگاه های زیادی را به خود معطوف کرده است ولی در عین حال چالش‌های مهمی در بخش‌هایی همچون آموزش و پرورش ایجاد به وجود آورده که سبب نگرانی‌هایی درباره آینده شده است از جمله اینکه دانشجویان به وسیله این فناوری بدون زحمت  مقاله نوشته‌اند، در امتحانات نیز شرکت کرده‌اند.کدنویسی رایانه ای، نوشتن نامه و ... از جمله دیگر موارد کاربرد این فناوری است. 

فعلا این امکان به طور مستمر در دسترس نیست، در موارد بسیاری پیش می‌آید که خطای ظرفیت تکمیل برای کاربر به نمایش در می‌آید.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز