رونمایی چینی‌ ها از نخستین خودروی سخنگوی جهان!

۱۴۰۱/۱۱/۲۹ - ۱۷:۲۷:۰۰
کد خبر: ۱۴۳۸۱۴۷
رونمایی چینی‌ ها از نخستین خودروی سخنگوی جهان!
شرکت بزرگ بایدو از خودرویی رونمایی کرد که توان مکالمه با راننده به وسیله فناوری چت بات را دارد!

خبرگزاری برنا- گروه علمی و فناوری؛ شرکت بایدو که فعالان فناوری آن را به موتور جستجوی بزرگش می‌شناسند، قصد دارد به زودی ماشینی روانه بازار کند که مجهز به چت باتی برای ارتباط مکالمه محور میان راننده و خودرو باشد!

این خودرو توسط یکی از شرکت‌های زیر مجموعه بایدو به نام Jidu Auto توسعه داده خواهد شد، این غول فناوری چینی اولین شرکتی است که قصد اضافه کردن چت بات به خودرو را دارد.

ماشین سخنگو

طبق اعلام مدیرعامل شرکت Jidu Auto، خودروی جدید آن‌ها Robo-۰۱ نام خواهد داشت، ابن خودرو در کلاس SUV تولید و برابر برنامه ریزی انجام شده در فصل سوم سال جاری میلادی با قیمتی جذاب به بازار ارائه خواهد شد.

طبق گزارش پایگاه گیزموچاینا Robo-۰۱ با یک بار شارژ توان پیمایش حدود ۶۰۰ کیلومتر مسافت را خواهد داشت. براساس اطلاعات منتشر شده، این خودرو با قیمت پایه ۳۹۹٬۸۰۰ یوان (۵۵٬۲۴۵ دلار) در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. مدیرعامل شرکت تولید کننده، امید زیادی به کسب بازاری مناسب توسط خودرو‌های Jidu Auto دارد.

طراحی و عرضه این خودرو فقط بخشی از برنامه بلند پروازانه شرکت بایدو برای تصاحب سهمی اساسی از بازار خودروهای الکترونیکی است، این شرکت بزرگ چینی با ارائه محصول جدید خود قصد غافلگیر کردن بازار خودرو را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز