اختصاصی برنا؛

مدیرعامل "سروش پلاس": سروش پلاس هیچ ربطی به صدا و سیما ندارد!

۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۴:۰۰
کد خبر: ۱۴۴۶۴۷۶
مدیرعامل سروش پلاس: سروش پلاس هیچ ربطی به صدا و سیما ندارد!
فرهاد مدیرعامل پیام رسان سروش پلاس در گفتگوی اختصاصی با برنا گفت که سروش پلاس هیچ ارتباطی با پیام رسان سروش ندارد و این سکو از ابتدا با سرمایه گذاری شرکت مهیمن رشد کرده است.

خبرگزاری برنا- گروه علمی و فناوری؛ سروش پلاس یکی از پیام‌رسان‌های ایرانی است که سعی کرده تا امکانات خوبی به کاربران خود ارائه دهد، این پیام‌رسان‌ ایرانی به خصوص بعد از مهاجرت به نسل پنجم خود از منظر تجربۀ کاربری و امکانات ارائه شده تغییرات محسوسی داشته است.

یکی از باورهای مردم دربارۀ سروش پلاس، تعلق آن به رسانۀ ملی است، مردم با شنیدن نام «سروش پلاس» به یاد سکوی ایرانی «سروش» می‌افتند و تجربۀ نه چندان شیرینی که حدود چهار سال قبل برای آن‌ها ایجاد کرد اما «فرهاد مرادی» مدیرعامل این سکوی ایرانی در گفتگوی اختصاصی با برنا، این موضوع را رد می‌کند و می‌گوید سروش حاصل همکاری مشترک شرکت مهیمن و رسانۀ ملی بود اما این طرح هیچ ارتباطی با پروژۀ سروش پلاس ندارد، سروش و گروه آن یک گروه جدا از این پروژه بودند.

مرادی در پاسخ به این سوال که آیا سروش پلاس با خرید امتیاز پیام‌رسان سروش از رسانۀ ملی به بازار عرضه شده است به خبرنگار فناوری برنا می‌گوید: امتیاز سروش پلاس را رسانۀ ملی به ما واگذار نکرده است، این پیام‌رسان از نقطۀ صفر توسط شرکت تمام خصوصی مهیمن تهیه و عرضه شده است، منابع مالی آن نیز توسط همین سهامدار خصوصی تأمین می‌شود.

وی در ادامه می‌افزاید: نام سروش پلاس از سروش وام گرفته نشده است، این پیام‌رسان ایران به صورت جداگانه طراحی و در بازارهای مختلف عرضۀ برنامک‌های موبایلی عرضه شد و همۀ کاربرانی که امروز دارد، حاصل تلاش شبانه‌روزی گروه اجرایی سروش پلاس است.

این فعال فناوری تصریح می‌کند: تمام امتیاز و امکانات سروش پلاس به شرکت فناوری هوشمند مهیمن تعلق دارد و آنچه امروز شاهد آن هستید، حاصل تلاش بخش خصوصی است.

مدیرعامل سروش پلاس تأکید کرد: پیام‌رسان سروش موضوع کاری مشترکی میان مهیمن و رسانۀ ملی بود اما اینکه چطور این همکاری خاتمه پیدا کرد و جزئیات پروژۀ مذکور در حوزۀ کاری من نیست، نقطۀ اشتراک ما با شرکت مهیمن، سرمایه‌گذاری این مجموعه روی پیام‌رسان سروش پلاس است.

مرادی دربارۀ برخی ادعاها مبنی بر دریافت وام‌های حمایتی کلان برای توسعۀ پیام‌رسان به خبرنگار فناوری برنا گفت: پیام رسان ایرانی سروش پلاس تاکنون برای توسعه یک ریال وام یا حمایت پشتیبانی خارج از عرفی دریافت نکرده است، هرکسی هم که چنین ادعایی دارد اگر مدرکی در اختیارش است، شفاف‌سازی کند، ما تاکنون وامی دریافت نکردیم، تاکنون درخواستی نیز در این خصوص نداشتیم.

وی در خاتمه گفت: برخی ادعاهایی در این خصوص مطرح کرده‌اند اما همانطور که گفتم در صورت وجود مدرک مستدلل امکان شفاف سازی دربارۀ موضوع را دارند، البته موضوع من پیشتر گفتم پیام‌رسان سروش نیست، امروز دربارۀ سروش پلاس صحبت می‌کنم که سکویی مستقل و جدا از سکوی مذکور است.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز