گوشی‌های هواوی به تاریخ می‌پیوندند؟!

۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۲۰:۳۰:۳۰
کد خبر: ۱۴۴۶۷۲۷
گوشی‌های هواوی به تاریخ می‌پیوندند؟!
شایعاتی دربارۀ تعطیل شدن سایت تولید تلفن‌ همراه هواوی مطرح می‌شود اما مدیران هواوی قویاً آن را رد می‌کنند.

خبرگزاری برنا- گروه علمی و فناوری؛ چند سالی می‌شود که آمریکایی‌هایی محدودیت‌های سخت‌گیرانه‌ای علیه شرکت بزرگ چینی هواوی به خصوص در بخش تولید «تلفن‌های هوشمند» وضع کرده‌اند، موضوعی که سبب کاهش تولید گوشی‌های این شرکت چینی شد تا جایی که مدیران این شرکت در مقطعی اعلام کردند که دیگر قصد رقابت در این بازار را ندارند و بقا برای آن‌ها کفایت می‌کند.

طی چند روز اخیر شایعاتی مطرح شده که همین بقا نیز در حاله‌ای ابهام قرار دارد و احتمال دارد که طی روزهای آتی شاهد تعطیلی کامل خط تولید تلفن‌های هوشمند هواوی باشیم!

شایعاتی که مدیران این شرکت چینی را ناگزیر به واکنش کرد، آن‌ها این اخبار را «فیک‌نیوز» می‌خوانند، مدیران هواوی حتی خبر از افزایش جدی سرمایه‌گذاری در بخش موبایل و ارتقاء کیفیت گوشی‌ها پرچمدار خود می‌دهند.

هواوی میت ایکس 2هواوی P60 و گوشی تاشو هواوی میت X3 دو گوشی پرچمدار جدید این شرکت بزرگ چینی هستند که طی روزهای آینده به بازار عرضه خواهند شد.

 

وفق اطلاعات قبلی منتشر شده گوشی تاشو جدید هواوی با قیمتی کمتر از 10 هزار یوان (1436 دلار) به بازار خواهد آمد؛ اتفاقی بی‌سابقه دربارۀ گوشی‌های سری Mate X اما باید منتظر ماند تا مشخص شود که قیمت نهایی این گوشی پرچمدار چه رقمی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز