از پسر دلفینی تا بچه بازیگوش مهمونی همسفران امسال روبیکا به خانه‌های مردم ایران

۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۹:۱۹
کد خبر: ۱۴۵۰۹۵۸
از پسر دلفینی تا بچه بازیگوش مهمونی همسفران امسال روبیکا به خانه‌های مردم ایران
سوپراپلیکیشن روبیکا در ایام نوروز با برنامه‌های متنوع و ویژه میزبان روزهای بهاری ایرانیان است.

خبرگزاری برنا- گروه علمی و فناوری؛ این ابربرنامک ایرانی همزمان با آغاز سال ۱۴۰۲ «به وقت بهار» را تدارک دیده و طی آن مجموعه‌‌ی متنوعی از برنامه‌های شگفت‌انگیز، فیلم و سریال اختصاصی را به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد.    

پخش انیمیشن «پسر دلفینی» یکی از برنامه‌های اختصاصی روبیکا در تعطیلات نوروز است که در راستای سرگرمی خانواده‌ها و کودکان به صورت آنلاین در دسترس کاربران روبیکا قرار خواهد گرفت.

این انیمیشن که پیش‌تر در اکران سینمایی در داخل و خارج از کشور خوش درخشیده ماجرای پسربچه‌ای است که از سقوط هواپیما جان سالم به در می‌برد تا در نهایت دنیا را نجات دهد. «پسر دلفینی» توسط محمد خیراندیش کارگردانی شده و با صداپیشگی بازیگرانی چون ثریا قاسمی و نادر سلیمانی به نمایش درآمده است.  

همچنین روبیکا به صورت اختصاصی برنامه‌ای گفت‌‌وگو محور را نیز برای مخاطبانش درنظر گرفته است. در این برنامه یکی از کارگردانان نام آشنای سینمای ایران میزبان بازیگران عرصه سینما و تئاتر است و گفت‌وگوهایی چالشی و جنجالی به همراه آن‌ها برگزار خواهد کرد. ایرج طهماسب و عروسک‌های دوست‌داشتنی‌اش هم امسال با سریال «مهمونی ۲» از روبیکا در کنار علاقه‌مندان خواهند بود.

در ادامه ویژه‌برنامه‌های نوروزی روبیکا، یکی از امکانات جدید این پلتفرم در برنامه نوروزی شبکه نسیم به مخاطبان معرفی می‌شود.

کاربران با حضور در بخش ویژه «به وقت بهار» که در صفحه اصلی اپلیکیشن روبیکا مشخص شده است، می‌توانند با دیگر برنامه‌های کمپین ویژه نوروز همراه شوند. گفتنی است به‌دلیل همزمانی ماه مبارک رمضان با آغاز سال جدید، برنامه‌های مناسبتی رمضان نیز برای مخاطبان تدارک دیده شده است.

هم‌چنین مسابقه هیجان‌انگیز روبی کوییز، که پیش‌تر نیز مورد استقبال کاربران روبیکا بوده، در ایام نوروز با جوایز ارزنده اجرا خواهد شد. 

گفتنی است، علاقه‌مندان برای مشاهده سایر برنامه‌های عیدانه روبیکا می‌توانند با مراجعه به این سوپراپلیکیشن از تماشای برنامه‌های ویژه آن لذت برده و با شرکت در چالش‌ها و مسابقه‌های متنوع، از روبیکا عیدی بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز