دهقانی فیروزآبادی: شرکت‌های دانش‌بنیان توان نقش‌آفرینی موثر در تحقق شعار سال را دارند

۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۱:۱۲:۱۲
کد خبر: ۱۴۵۱۴۷۲
دهقانی فیروزآبادی: شرکت‌های دانش‌بنیان توان نقش‌آفرینی موثر در تحقق شعار سال را دارند
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در پیام نوروزی خود، ابراز امیدواری کرد که شرکت‌های دانش بنیان در تحقق شعار سال نقش آفرینی موثری داشته باشند.

خبرگزاری برنا- گروه علمی و فناوری؛ معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور در پیام نوروزی خود خطاب به مردم شریف ایران و نخبگان این سرزمین باشکوه نوشت؛ 

بهار نو می‌سازد، می آفریند، می طراود و باز، می‌سازد؛ بهار، این نوآورانه ترین نوآفرینانه‌ی طبیعت.

ذره هست هستی، نواندیشی است و نوآوری.

ذات زیبای طبیعت، مادرانه و مهربانانه، رسم نو زیستن و تازه شدن را به یادمان می‌آورد و گل از گل جهان می شکفد.

 

شکوفه‌های معطر و خوش‌رنگ و قوام زیست‌بوم اقتصاد دانش‌بنیان در بهار جهش اقتصاد دانش‌بنیان، از سرشاخه‌های حیات‌بخش فناوران و نوآوران، نخبگان و کارآفرینان رشد می کنند تا میوه‌های شیرین و جان‌نشین ارزش و اشتغال و اقتدار، ثمر کنند.

سالی که گذشت، بهارانه‌هایی داشت برای ساکنان این زیست‌بوم‌. انتخاب شعار سال از سوی رهبر برزانه انقلاب هم‌سو با اقتصاد دانش‌بنیان و تاکید ایشان بر تولید و اشتغال‌آفرینی از مسیر این اقتصاد و نیز تصویب قانون بالنده و مترقی جهش تولید دانش‌بنیان، همگی چراغ راه روشن‌گری شدند برای طی طریق فعالان فناوری و نوآوری، با تکاپوی بیش‌تر و عزم و انگیزه‌ای بالاتر.

این اقتصاد نوزیسته و نوآمده، در آغازین گام‌های مسیر قرار دارد و اکنون در ابتدای این راه، لازم است تا با درس آموزی از راه و رسم دیرین و آموزنده نوروز، نوآورانه، فعالانه و خلاقانه در این راه قدم بگذارند با سرعت و انگیزه بیش‌تر،عزم و اراده‌ای راسخ‌تر و البته ایمان و توکل راسخ‌تر. سال پیش رو به مدد باری تعالی و عنایات رهبر معظم انقلاب، سالی باشد توام با آورده‌های بزرگ و راهگشا برای مردم عزیز و شریف ایران استوار و مملو از دستاوردهای ماندگار برای فعالان زیست بوم اقتصاد دانش‌بنیان، انشالله. به امید آن که شاخه های پربار و شکوفه‌سار نوآوری و فناوری، با تنه‌های استوار و پراقتدار صنایع پیوند بخورند تا شهد میوه‌های ارزش افزوده و اشتغال، در تحقق و تکامل زنجیره های ارزش، به کام مردم شیرین تر از گذشته شود

فرارسیدن نوروز سال ۱۴۰۲ را که نویدبخش روزهای خوب و امیدبخش آینده است به مردم شریف ایران، دغدغه‌مندان، فناوران و نوآوران عرصه اقتصاد دانش‌بنیان تبریک عرض می‌کنم و امید دارم در تحقق شعار امسال که از سوی رهبر معظم و معزز انقلاب اسلامی، مهار تورم رشد تولید انتخاب شده است، شرکت های دانش‌بنیان نقشی اثربخش و ره‌گشا ایفا کنند.

شرکت‌های دانش‌بنیان کشور که مجهز به مغزافزارهای جوان و خلاق این مرز و بومند،برخوردار از ظرفیتی خارق العاده‌اند که میتوانند در پیوند با صنایع، کمیت، کیفیت و نوآوری را ارمغان تولید کنند و به مصاف تورم بروند.

امیدوارم سال پیش رو، برای آحاد مردم ایران عزیز جملگی فعالان زیست بوم فناوری، نوآوری و تولید دانش‌بنیان، مالامال از نوبرانه‌های نوآورانه، شادمانی و سربلندی باشد.

 

روح‌الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس‌جمهوری

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز