خانه‌نشینی «نُه» هزار کارمند دیگر آمازون به زودی

۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۶:۱۷:۱۷
کد خبر: ۱۴۵۱۵۴۸
خانه‌نشینی «نُه» هزار کارمند دیگر آمازون به زودی
یکی از مدیران ارشد آمازون اعلام کرده است که طی روزهای آتی «نه» هزار کارمند دیگر این شرکت از کار بی‌کار می‌شوند.

گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا؛ ۹۰۰۰ کارمند آمازون در هفته‌های آینده خانه‌نشین خواهند شد، این موضوعی است که اندی جسی یکی از مدیران شرکت آمازون نیز آن را تأیید می‌کند.

طبق گفتۀ این مدیر ارشد «آمازون» تعدیل در بخش‌های مختلف این شرکت اعم از واحد تبلیغات، توئیچ، فضای ابری و ... اتفاق خواهد افتاد! فهرست افراد اخراجی نیز تا اواسط یا اواخر آوریل اعلام خواهد شد، جسی می‌گوید که کارمندان اخراجی تا زمان اعلام لیست اخراجی‌ها از تعدیل خود آگاه نخواهند شد.
براساس گزارش «ان.گجت» تعدیل جدید، دومین مرحله از اخراج گستردۀ پرسنل آمازون است که بعد از بحرانی‌تر شدن شرایط اقتصاد آمریکا اتفاق می‌افتد. این شرکت فناوری بعد از همه‌گیری پاندمی کرونا افراد زیادی را استخدام کرده بود اما حالا روند معکوس در آمازون و دیگر شرکت‌های بزرگ فناوری شروع شده است و بسیاری از آن‌ها تعدادی زیادی از نیروهای خود را تعدیل می‌کنند.
همانطور که گفته شد شرکت آمازون در این عرصه تنها نیست و مجموعه‌های بزرگ دیگری هم در حال تعدیل گستردۀ نیروی انسانی خود هستند از جملۀ این شرکت‌ها می‌توان به «متا»، مالک اینستاگرام، واتساپ و فیسبوک اشاره کرد که پاییز امسال ۱۱۰۰۰۰ کارمندش از کار بی‌کار شدند و اکنون  ۱۰۰۰۰ نیروی دیگرش هم به تازگی خانه نشین گردیدند!

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز