معرفی بازی نوروزی؛

خاله‌قزی بچه‌ها را نجات می‌دهد؟!

۱۴۰۲/۰۱/۰۲ - ۱۴:۱۵:۱۵
کد خبر: ۱۴۵۱۶۵۰
خاله‌قزی بچه‌ها را نجات می‌دهد؟!
خاله قزی یک بازی در ژانر سرگرمی ویژه رده سنی +هفت سال است که بازیکن در آن به خاله قزی برای نجات بچه‌های گرفتار در دست گرگ‌ها کمک می‌کند.

گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا- علی پژوهش؛ فرارسیدن «نوروز» هرساله سبب می‌شود تا مردم از جمله جوانان و نوجوانان اوقات فراغت بیشتری داشته باشند، اتفاقی که بعد از تعطیل شدن مدارس در فصل تابستان هم روی می‌دهد، برنامه‌های مختلفی برای پر کردن این اوقات فراغت قابل اجرا است.

یکی از مواردی که امکان پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با آن‌ها وجود دارد، بازی‌های ویدئویی است، فرقی نمی‌کند که کنسول بازی از کدام نوع رومیزی، موبایل، پلی استیشن، ایکس‌باکس و ... باشد، استفاده از بازی‌ها گزینۀ جذابی برای نوجوانان و جوانان جهت پر کردن زمان‌های فراغت است.

البته در استفاده بازی‌ها باید دو نکته را مدنظر قرار داد، نخست آنکه رده‌بندی سنی بازی‌های ویدئویی رعایت شود تا جوان یا نوجوان ایرانی از بازی ویدئویی استفاده نکند که مناسب سن او نیست و نکتۀ دوم اینکه مقدار زمان استفاده از بازی‌های ویدئویی کنترل شده باشد.

خانواده‌ها و خود بازیکن‌ها پیش از استفاده از یک بازی رایانه‌ای امکان بهره‌گرفتن از اطلاعات سامانه اسرا «رده‌بندی سنی بازی‌های ویدئویی» دارند.

خبرگزاری برنا به همین جهت روزانه دستکم یک بازی مناسب برای یکی از گروه‌های سنی را معرفی خواهد کرد تا بازیکن‌های دوستدار این صنعت، امکان استفاده از بازی‌های بیشتری را پیدا کنند.

داستان بازی «خاله قزی»

بازی خاله قزی اثر  «آنو استودیو» است که حدود شش سال قبل به بازار عرضه شد، قهرمان این بازی پیرزنی یکصد و نوزده ساله به اسم «خاله قزی» است، وی در طول بازی تلاش می‌کند تا بچه‌های دزدیده شده توسط گرگ‌ها را نجات دهد.

شخصیت‌های این بازی هم مانند سایر عناوین گروه‌ بازی‌های رانر به طور خودکار حرکت می‌کنند و بازیکن باید بعد از دیدن موانع با استفاده از دکمه‌های کنترلی در اختیار خود از آن‌ها عبور کند.

چیزی که بازی «خاله قزی» را نسبت به سایر عناوین این حوزه متمایز می‌کند، امکان تعامل شخصیت‌های بازی با محیط است.

 

 

 

دوبلۀ جذاب برای جلب نظر بازیکن

 

صداگذاری جذاب شخصیت‌های بازی یکی از نقاط قوت «خاله‌قزی» است که بازیکنان نوجوان را به خود جذب خواهد کرد. گفتگوهای میان خاله قزی و گرگ‌ها در طول بازی توجه شما را جلب خواهد کرد.

اطلاعات کلی بازی

نام بازی: خاله قزی در جست و جوی بچه ها

کنسول مورد استفاده: اندروید ـ تلفن‌همراه هوشمند

رده‌بندی سنی مناسب: + هفت سال

سبک: سرگرمی

حجم فایل: شصت و دو مگابایت

تعداد نصب در مارکت‌ها: بیش از پنجاه هزار نصب فعال

سازنده: آنو استودیو

لینک نصب

 

نمایی از بازی

 

انتهای پیام/

نظر شما