معرفی بازی نوروزی؛

کات آف؛ رالی آنلاین با ماشین‌های ایرانی

۱۴۰۲/۰۱/۰۳ - ۱۵:۵۷:۰۰
کد خبر: ۱۴۵۲۱۴۰
کات آف؛ رالی آنلاین با ماشین‌های ایرانی
کات‌آف یک بازی برخط است که بازیکنان بیش از سه سال امکان رقابت آنلاین با یکدیگر را دارند.

گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا- علی پژوهش؛ فرارسیدن «نوروز» هرساله سبب می‌شود تا مردم از جمله جوانان و نوجوانان اوقات فراغت بیشتری داشته باشند، اتفاقی که بعد از تعطیل شدن مدارس در فصل تابستان هم روی می‌دهد، برنامه‌های مختلفی برای پر کردن این اوقات فراغت قابل اجرا است.

یکی از مواردی که امکان پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با آن‌ها وجود دارد، بازی‌های ویدئویی است، فرقی نمی‌کند که کنسول بازی از کدام نوع رومیزی، موبایل، پلی استیشن، ایکس‌باکس و ... باشد، استفاده از بازی‌ها گزینۀ جذابی برای نوجوانان و جوانان جهت پر کردن زمان‌های فراغت است.

البته در استفاده بازی‌ها باید دو نکته را مدنظر قرار داد، نخست آنکه رده‌بندی سنی بازی‌های ویدئویی رعایت شود تا جوان یا نوجوان ایرانی از بازی ویدئویی استفاده نکند که مناسب سن او نیست و نکتۀ دوم اینکه مقدار زمان استفاده از بازی‌های ویدئویی کنترل شده باشد.

خانواده‌ها و خود بازیکن‌ها پیش از استفاده از یک بازی رایانه‌ای امکان بهره‌گرفتن از اطلاعات سامانه اسرا «رده‌بندی سنی بازی‌های ویدئویی» دارند.

خبرگزاری برنا به همین جهت روزانه دستکم یک بازی مناسب برای یکی از گروه‌های سنی را معرفی خواهد کرد تا بازیکن‌های دوستدار این صنعت، امکان استفاده از بازی‌های بیشتری را پیدا کنند.

توسعۀ بازی‌های سبک مسابقات ماشین سواری یکی از سوژه‌های جذاب برای سازندگان بازی‌های موبایلی است، همین موضوع سبب شده تا شاهد عرضۀ بازی‌های متعددی در این سبک باشیم که هریک ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند.

»کات آف» یکی از بازی‌های جذاب این سبک در میان کاربران بازی‌های موبایلی ایرانی است که سبک مسابقه‌ای دارد. محیط‌ مراحل این بازی شبیه به شهرهای کشورمان ساخته شده است و بازیکنان با استفاده از ماشین‌های محبوب رانندگان ایرانی به صورت برخط به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.


داستان بازی «کات آف» 

بازی کات آف یکی از بازیهای آنلاین مطرح در سبک شبیه ساز رانندگی و مسابقه‌ای است. بازی کات آف یک بازی جهان باز است بدین معنا که بازیکنان می‌توانند آزادانه هر کجای نقشه بازی را که دوست داشته باشند چه با ماشین و چه پیاده طی کنند. درون فضای بازی امکان جابه‌جایی سریع وجود دارد، یعنی بازیکنان امکان مراجعه به تورنمنت خاص یا گاراج خود را بدون نیاز به رانندگی دارند.

بهترین ماشین‌ها در کات آف

تنوع خودروهای قابل انتخاب در این بازی یکی از نقاط جذاب بازی «کات‌آف» است، کاربر در این بازی امکان انتخاب ماشین‌هایی را دارد که هرروز در خیابان‌های ایران و طول زندگی روزمرۀ خود می‌بیند.

البته در کنار خودروهای داخلی امکان استفاده از خودروهای خارجی هم در این مسابقۀ هیجان انگیز وجود دارد همچنین بازیکن امکان شخصی‌سازی خودروی انتخابی خود را نیز دارد.

 

نمایی از بازی

اطلاعات کلی بازی

نام بازی: کات‌آف

کنسول مورد استفاده: تلفن‌همراه هوشمند

رده‌بندی سنی مناسب: + سه سال

سبک: رانندگی هیجانی

حجم فایل: سیصد و چهل مگابایت

تعداد نصب در مارکت‌ها: بیش از دو و نیم میلیون

سازنده:  گروه بازی سازی گیم لاجیک

لینک نصب

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز