رئیس جمهور فرانسه به تظاهرات ضد دولتی فرانسوی‌ها پیوست!

۱۴۰۲/۰۱/۰۴ - ۱۶:۵۵:۰۰
کد خبر: ۱۴۵۲۴۲۴
رئیس جمهور فرانسه به تظاهرات ضد دولتی فرانسوی‌ها پیوست!
چند روزی است که دولت فرانسه درگیر موج‌ جدید آشوب‌های خیابانی است، در این میان گروهی از کاربران با استفاده از هوش مصنوعی تصاویری از حضور مکرون در صفوف تظاهرکنندگان منتشر کردند.

گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا؛ چند روزی است که خیابان‌های پاریس و برخی شهرهای بزرگ فرانسه به دنبال اصرار دولت امانوئل مکرون برای اجرای لایحه افزایش سن قانون بازنشستگی درگیر موج‌ جدیدی از آشوب‌های میدانی است.

فرانسوی‌ها با استفاده از ابزارهای مختلف سعی می‌کنند تا مکرون و دولتش را تحت فشار بگذارند، جدیدترین اقدام آن‌ها برای تحت فشار گذاشتن رئیس جمهور فرانسه و البته انجام نوعی اعتراض همراه با سرگرمی، ساخت تصاویری از حضور مکرون در میان آشوب‌های خیابانی همراه با تظاهرکنندگان است!

یک تصویر ساخته شده توسط هوش مصنوعی مکرون رو در حال شعار دادن علیه دولت خود نشان می‌دهد و عکسی دیگر او را نشسته روی ویرانی‌های بعد از آشوب در کنار برج ایفل نمایش می‌دهد.

تصویر جعلی مکرون

فارغ از بعد سرگرمی که مخالفان دولت مکرون با دیدن این تصاویر سرگرم می‌شوند اما انتشار این تصاویر به صورت گسترده در رسانه‌های اجتماعی و پذیرش راحت آن توسط کاربران بدون بررسی اصالت عکس‌ها زنگ خطری برای آینده جهان و گسترش ترسناک دیپ‌فیک‌ها است.

ارتقا پیدا نکردن سواد رسانه‌ای مردم و عرضه نشدن محصولی عمومی برای شناخت فناوری‌ جعل عمیق به طور قطع چالش‌های بزرگی در زندگی آینده بشر ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز