معرفی بازی نورورزی؛

ماهی گیری نوروزی رایگان با امیر در سواحل خلیج فارس

۱۴۰۲/۰۱/۰۴ - ۲۲:۴۶:۰۰
کد خبر: ۱۴۵۲۴۹۵
ماهی گیری نوروزی رایگان با امیر در سواحل خلیج فارس
بازی «امیرو ماهی بگیر» یک بازی تفننی بومی است که بازیکن را طی مراحل بازی به سواحل خلیج فارس برده و با سبک زندگی آن‌ها آشنایی می‌کند.

گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا؛ فرارسیدن «نوروز» هرساله سبب می‌شود تا مردم از جمله جوانان و نوجوانان اوقات فراغت بیشتری داشته باشند، اتفاقی که بعد از تعطیل شدن مدارس در فصل تابستان هم روی می‌دهد، برنامه‌های مختلفی برای پر کردن این اوقات فراغت قابل اجرا است.

یکی از مواردی که امکان پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با آن‌ها وجود دارد، بازی‌های ویدئویی است، فرقی نمی‌کند که کنسول بازی از کدام نوع رومیزی، موبایل، پلی استیشن، ایکس‌باکس و ... باشد، استفاده از بازی‌ها گزینۀ جذابی برای نوجوانان و جوانان جهت پر کردن زمان‌های فراغت است.

البته در استفاده بازی‌ها باید دو نکته را مدنظر قرار داد، نخست آنکه رده‌بندی سنی بازی‌های ویدئویی رعایت شود تا جوان یا نوجوان ایرانی از بازی ویدئویی استفاده نکند که مناسب سن او نیست و نکتۀ دوم اینکه مقدار زمان استفاده از بازی‌های ویدئویی کنترل شده باشد.

خانواده‌ها و خود بازیکن‌ها پیش از استفاده از یک بازی رایانه‌ای امکان بهره‌گرفتن از اطلاعات سامانه اسرا «رده‌بندی سنی بازی‌های ویدئویی» دارند.

خبرگزاری برنا به همین جهت روزانه دستکم یک بازی مناسب برای یکی از گروه‌های سنی را معرفی خواهد کرد تا بازیکن‌های دوستدار این صنعت، امکان استفاده از بازی‌های بیشتری را پیدا کنند.

داستان بازی امیروماهی

«امیرو ماهی بگیر» بازی موبایلی در سبک تفننی و تفریحی است، شما در این بازی کنار سواحل خلیج‌فارس قرار می‌گیرد تا ماهی تازه صید کنید، بعد از هر صید امتیاز مشخصی به سبد اندوخته‌های بازیکن افزوده می‌شود.

این بازیکن را نسبت به ابعاد مختلف شغل ماهی‌گیری و غواصی تا حدی آشنا می‌کند، انجام این بازی همچنین سبب ایجاد آشنایی میان بازیکن با فرهنگ، گویش و شغل مردم جنوب ایران زمین می‌شود، «بازی امیرو ماهی بگیر» در هفتمین جشنوارۀ بازی‌های رایانه‌ای تهران غزال زرین مقام بهترین بازی ژانر ساده را نیز به دست آورده است.

ویژگی‌های اصلی بازی «بازی امیرو ماهی بگیر»

ـ گرافیک مناسب و مراحل متنوع

ـ فیزیک واقعی

ـ تنوع وسایل و ابزار ماهی گیری

ـ امکان جستجوی اشیاء قیمت در کف آب و فروش آن در بازار شهر

ـ وجود جانوران خطرناک مارماهی، کوسه، عروس دریایی و …..

ـ لباس های غواصی و قایق های متنوع

ـ ماموریت های گوناگون همراه با جایزه

ـ جدول رده بندی بهترین ماهیگیرها

نمایی از بازی

 

مشخصات بازی:

نام بازی: امیرو ماهی بگیر

کنسول مورد استفاده: تلفن‌همراه هوشمند

رده‌بندی سنی مناسب: + هفت سال

سبک: سرگرمی و تفننی

حجم فایل: چهل و سه مگابایت

تعداد نصب در مارکت‌ها: بیش از یکصد و هشتاد هزار

سازنده:  استودیو ناتیلوس

لینک نصب

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز