تقی‌پور: تحول فناوری محور پست اقتصاد دیجیتال کشور را دگرگون خواهد کرد

۱۴۰۲/۰۳/۱۳ - ۰۹:۰۹:۰۹
کد خبر: ۱۴۸۱۳۲۷
تقی‌پور: تحول فناوری محور پست اقتصاد دیجیتال کشور را دگرگون خواهد کرد
رضا تقی‌پور، نماینده مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه ملی پست عنوان کرد : تحول دیجیتال ایجاد شده در شرکت ملی پست می‌تواند فرصت‌های بی نظیری برای تمام فعالان پستی ایجاد کند.

خبرگزاری برنا- گروه علمی و فناوری؛ رضا تقی پور ، نمایشگاه صنعت پست، لجستیک، تجارت الکترونیک و صنایع پستی را به عنوان فضایی برای گردهمایی فعالان صنعت پست دانست که در محیطی خوب و مناسب به تبادل افکار؛ ظرفیت‌ها و ارائه توانمندی‌های خود پرداختند.

وی با بیان اینکه پست از دیرباز یکی از خدمات و صنایعی بوده است که ایرانیان در تاریخ آن ، ریشه چندین صدساله داشته اند، گفت: اگر چه این نیاز شکلش عوض شده، اما همچنان پابرجاست و حتی بیشتر شده است.

‌نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی؛ با اشاره به تفاوت‌های نسل قدیم و سنتی پست با پست نوین؛ گفت: امروز با بهره گیری از ظرفیت‌های نوین؛ خدمت رسانی به مخاطبان و مشتریان تسهیل شده است.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه کشور ما از منظر بازار و سرزمین پستی، بکر و دارای ظرفیت‌های فعال نشده بسیار است افزود : «با شناسایی ظرفیت‌های بالقوه موجود در کشور و فعال سازی صحیح آن ، پست بازاری چندین ده برابری را تجربه خواهد کرد.

تقی پور ابراز امیدواری کرد: رویداد فعالان پست و متخصصان فناوری‌های پستی با تبادل نظر و تعاملات در زمینه ارائه خدمات پستی بهتر و فعال سازی و جذب بازار‌های پستی بیشتر ادامه یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز