رئیس بنیاد شهید: در ویراستی بدون واسطه با مردم در ارتباط خواهم بود

۱۴۰۲/۰۳/۱۶ - ۰۹:۰۹:۰۹
کد خبر: ۱۴۸۲۱۶۰
رئیس بنیاد شهید: در ویراستی بدون واسطه با مردم در ارتباط خواهم بود
سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید هم ضمن تایید حساب رسمی خود و انتشار اولین ویراستش به پویش ملی سلام ویراستی پیوست.

گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا؛ "ویراستی" میکروبلاگ ایرانی است که توسط تیم توسعه دهندۀ پیام رسان گپ معرفی به کاربران ایرانی معرفی شد تا فضای سالم، امن و قائل به انتشار اخبار صحیح برای آن‌ها جهت انتشار خرده نوشته‌هایی که دارند، ایجاد شود، مدیران ویراستی شعار "نوشتن بر مدار راستی" را برای آن انتخاب کرده‌اند.

این میکروبلاگ ایرانی چند ماهی است که فعالیت می‌کند، کیفیت قابل قبول آن و تیم فنی قدرتمندی که مؤسس ویراستی هستند، سبب شده تا تعدادی از فعالان فضای مجازی با راه‌اندازی پویشی تحت عوان "سلام ویراستی" از چهره‌های سیاسی و اجتماعی کشور دعوت کنند تا صفحۀ رسمی خود در ویراستی را راه‌اندازی کنند.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جدیدترین چهرۀ کشور است که حساب شخصیش به تازگی توسط تیم ویراستی تأیید هویت شد تا فعالیت رسمی ایشان در این میکروبلاگ ایرانی شروع شود.

قاضی زاده در اولین ویراست خود نوشت؛

«️بسم الله الرحمن الرحیم

با کسب اجازه از آقا و مولایمان امام رضا علیه السلام از امروز سعی بر این دارم که از طریق این حساب ویراستی، علاوه بر پذیرا بودن نقطه نظرات و دیدگاه های مردم عزیزم در حوزه های مرتبط با حقیر، بدون واسطه نکاتی را نیز با شما در میان بگذارم».

روندی که امیدواریم توسط سایر مدیران و چهره‌های تأثیرگذار کشور نیز ادامه پیدا کند.

آدرس صفحه سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در ویراستی؛ 

@S_a_ghazizadeh

اولین ویراست قاضی زاده

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز