جانشین استاندار فارس در ستاد مبارزه با کرونا:

محدودیت های ناشی از کرونا به استان فارس بازگشتند

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۶:۴۳:۴۷
کد خبر: ۱۰۲۴۴۳۴
محدودیت های ناشی از کرونا به استان فارس بازگشتند
جانشین استاندار فارس در ستاد مبارزه با کروناویروس استان فارس گفت: از فردا یکشنبه ۱۵ تیرماه به مدت یک هفته اکثر فعالیت‌ها و تجمع‌ها در سراسر فارس تعطیل و تعلیق خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، عبدالرضا قاسمپور اظهارداشت: با توجه به روند افزایشی شمار بیماران مبتلا به کووید۱۹ در فارس و براساس تصمیم اتخاذ شده، فعالیت‌های جمعی نظیر همایش‌ها، مراسم‌های جشن و عزا، رویدادهای علمی و آموزشی، در سراسر استان فارس به مدت یک هفته ممنوع است.
وی با اشاره به تعطیلی کامل کافی‌شاپ‌ها، کافی‌نت‌ها، گیم نت‌ها و ... به مدت یک هفته در سراسر استان فارس، خاطرنشان کرد: از فردا یکشنبه ۱۵ تیرماه، فعالیت اتوبوس‌های درونشهری در سراسر فارس و فعالیت مترو در شیراز، به مدت یکهفته تعلیق خواهد شد.
معاون استاندار فارس ابراز داشت: با تاکید براینکه رستورانها و فست فودی‌ها تنها اجازه عرضه غذا به شکل بیرون بر را خواهند داشت، گفت: فعالیت تمام مراکز آموزشی، ورزشی و تفریحی، پارکها و بوستانها در سراسر استان فارس مشمول تعطیل یک هفته‌ای خواهد بود.
جانشین استاندار فارس در ستاد مبارزه با کرونا با اشاره به اینکه خوشبختانه تعداد شهرستانهای قرمز فارس از ۶ شهرستان به ۴ شهرستان کاسته شده است، گفت: تمام فعالیت‌های جمعی اعم از آموزشی، تفریحی، ورزشی، فرهنگی، هنری و ... درشهرستانهای گراش، جهرم، فسا و لار، تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.
قاسمپور با یادآوری اینکه نماز جمعه در شهرستان‌هایی که وضعیت آنها قرمز است، برگزار نخواهد شد، گفت: اجتماعات مذهبی نیز در این شهرستان‌ها به شکل کامل تعطیل خواهد بود.
معاون استانداری فارس خاطرنشان کرد که فعالیت مراکزی نظیر سینما، موزه، سالن‌های زیبایی و آرایشی، استخر، باشگاه‌های ورزشی، قهوه و چایخانه‌ها و دیگر مراکزی که به شکل تجمعی فعالیت دارند، تعطیل خواهد شد.
وی از تشکیل ۸۲ اکیپ بازرسی در سطح فارس خبر داد و گفت: هر اکیپ با استفاده از ۲ خودرو، روند فعالیت‌ها و اجرای دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا در سطح استان را رصد و گزارش خواهد کرد.
معاون استاندار فارس با تاکید بر اینکه  این اکیپ‌ها از ادارات، مراکز خرید، پارک و بوستانها، مراکزی که فعالیت آنها ممنوع اعلام شده و مراکز تولیدی و توزیعی بازدید کرده و روند اجرای پروتکل‌ها را به شکل کامل و دقیق بررسی خواهند کرد.
قاسمپور، استفاده از ماسک توسط رانندگان تاکسی را الزامی ذکر و تاکید کرد که شهروندان در صورت ضرورت به تردد در شهر، باید الزاما از ماسک استفاده کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز