فرماندار ویژه لارستان:

مبلغ ۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به شهرستان لارستان اختصاص یافت

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۹:۲۴:۲۸
کد خبر: ۱۰۲۷۹۴۶
مبلغ ۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به  شهرستان لارستان اختصاص یافت
فرماندار ویژه لارستان گفت: امسال از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استانی، 3 در صد نفت و گاز و قانون استفاده متوازن از امکانات کشور(توازن)، 38 میلیارد و 500 میلیون تومان به لارستان اختصاص یافت.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس،  جلیل حسنی سرجمع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استانی، 3 در صد نفت و گاز و قانون استفاده متوازن از امکانات کشور(توازن)، در سال 1399 برای شهرستان لارستان را 38 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: از این رقم،  8 میلیارد و 520 میلیون تومان سهم اعتبارات تملک دارایی های استانی، حدود 5 میلیارد و 740 میلیون تومان سهم اعتبارات 3 در صد نفت و گاز، و 24 میلیارد و 240 میلیون تومان سهم قانون استفاده متوازن از امکانات کشور(توازن)،  به این شهرستان اختصاص‌ یافته است.
جلیل حسنی با تاکید بر گستردگی شهرستان، جمعیت زیاد و با وجود 5 بخش، 8 شهر و بیش از 150 روستا و وضعیت آب و هوایی، خواستار توجه بیشتر در خصوص افزایش اعتبارات شد و تصریح کرد: براساس مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه استان، این اعتبارات درموضوعاتی همچون اتمام پروژههای نیمه تمام شهرستان با پیشرفت فیزیکی بالای 75 در صد به عنوان یکی از سیاست های مهم دولت، توزیع می گردد.
وی اولویت اول اعتبارات شهرستان را در بحث راه، آب و فاضلاب، حمل و نقل، بهداشت و درمان، توسعه و خدمات شهری، روستایی و عشایری و فرهنگ و هنر اعلام کرد و افزود: بر این اساس بالغ بر 70 در صد اعتبارات امسال به این موضوعات اختصاص داده شده است.
نماینده عالی دولت در لارستان در ادامه اضافه کرد: همچنین این اعتبارات در سر فصل های امور عمومی، برق، طرح هادی روستایی، پوشش فرستندههای رادیویی و تلویزیونی،آموزش و پرورش، نوسازی مدارس، دین و مذهب، آموزش فنی و حرفه ای و مهارت آموزی، میراث فرهنگی، ورزش و تفریحات،کشاورزی و منابع طبیعی، محیط زیست، دفاعی و امنیتی ، امور عشایر، بنیاد شهید، بحران، بهزیستی، انرژی، صنعت و معدن و غیره هزینه می شود.
حسنی با تاکید بر اینکه این اعتبارات برای اجرای بیش از 130 طرح نیمه تمام عمرانی، زیربنایی، خدماتی و غیره در شهرستان لارستان تعریف شده است؛ گفت: امسال الزام است که از همین اعتبارات، حداقل 3 پروژه مهم در حوزه راه و بهداشت و درمان به بهره برداری برسد.
معاون استاندار فارس با تاکید بر اینکه مدیریت بهینه، جلوگیری از فرسایشی شدن اقدامات و نظارت مستمر از الزامات روسای ادارات در جذب اعتبارات شهرستان است؛ تصریح کرد: هنر مدیران شهرستان در این است که حداکثر استفاده را از اعتبارات و امکانات محدود موجود داشته باشند.
فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه پروژه های نیمه تمام، در کنار سایر الزامات قانونی از اولویت های توزیع اعتبارات است؛ خطاب به مسئولین شهرستان گفت: جذب اعتبارات و استفاده از منابع استانی را مدیران شهرستان بطور جد و مستمر پیگیری نمایند. 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز