نماینده مردم لامرد و مُهر در مجلس شورای اسلامی:

حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم هدف مجلس یازدهم است

۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۰:۱۳:۰۸
کد خبر: ۱۰۵۰۹۴۴
حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم هدف مجلس یازدهم است
نماینده مردم لامرد و مُهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس یازدهم با همه نقاط ضعف و قوت خود، در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت خواهد کرد گفت: حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم هدف مجلس یازدهم است.
به گزارش خبرنگار برنا از لامرد، دکتر سید موسی موسوی در آیین گرامیداشت خبرنگاران، آنها را بازوی توانمند حکومت در همه سطوح برشمرد و تصریح کرد: بیان، قلم، نگارش، جست‌وجو و گروه های خبرنگاران میتوانند در اصلاح امور به نفع مردم و پیشرفت مملکت مثمر ثمر واقع شوند لذا از خبرنگاران خواهشمندم در این راستا از موانع نهراسند، بنده نیز دعاگوی آنها هستم.
این مقام مسئول با اشاره به مشکلات عمده خبرنگاران اعم از شکایت و مورد مواخذه قرار گرفتن از سوی دستگاه‌های اصلی کشور به منظور جلوگیری از ایفای نقش موثر آنها در جامعه گفت: خبرنگار تا زمانی که در چارچوب قوانین و نظام حرکت کند میتواند موضوعات را بر اساس رسالتش با صدای بلند فریاد بزند چراکه اساس یک خبرنگار چنین است تا بتواند مشکلات را به گوش مسئولین برساند و اگر مسئولی برای مردم کاری انجام می دهد آن خدمت را با زبان بدون لکنت و به دور از وام داری بیان کند.
موسوی کم توجهی و بی توجهی مسئولان نسبت به خبرنگاران را عامل مشکلات معیشتی آنها دانست و خاطرنشان کرد: موضوع تأمین امکانات برای خبرنگاران را پیگیری خواهم کرد لذا از آنها خواهشمندم از مطالبه‌گری خسته نشوند من نیز تلاش می کنم در صف خبرنگاران پیگیر حل مشکلاتی که در مسیر انجام وظایفشان است قرار بگیرم و کمک کنم.
نماینده مردم لامرد و مُهر در مجلس یازدهم شورای اسلامی با تأکید بر اینکه وامدار و وام‌خواه مسئولی نیست بیان کرد: من در دفاع از هیچ مسئولی و توجیه عملکرد آن سخن نخواهم گفت چراکه من نماینده و خادم مردم و همچون آنها مطالبه گر هستم.
دکتر سید موسی موسوی با انتقاد از عدم وجود سرپرست در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد بعد از گذشت بیش از 8 هفته از فوت رئیس آن گفت: مسئولین ارشد شهرستان باید به این مهم میپرداختند علاوه بر این اداره کل ارشاد اسلامی مرکر استان نیز تا به امروز باید برای این اداره مهم تعیین تکلیف میکرد.
وی با بیان اینکه مجلس یازدهم به عنوان مجلس انقلابی شکل گرفته و تعریف شده است خاطرنشان کرد: عملکرد این مجلس چه خوب و چه بد به حساب نظام نوشته می شود لذا انتظارات مردم از مجلسی که به عنوان مجلس انقلابی است بالاو به حق است و مجلس نیز باید به دور از حواشی مسیر های توفیق را برای مردم فراهم کند.
موسوی تصریح کرد: همانگونه که خبرنگاران باید پاسخگو باشند مسئولین نیز باید به طرق اولا پاسخگو باشند چراکه آنها به دلیل پشتوانه و اصول این نظام صاحب کرسی های حکومتی شده اند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز