مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس:

توسعه کمی و کیفی سمن های جوانان در رفع آسیب های محلات، حیاتی است

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۰۷:۱۳:۴۶
کد خبر: ۱۰۵۴۶۶۶
توسعه کمی و کیفی سمن های جوانان در رفع آسیب های محلات، حیاتی است
مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس با اشاره به نقش مطالبه گرانه و حضور پر رنگ جوانان در پیشگیری و کاهش اسیب های اجتماعی گفت: توسعه کمی و کیفی سمن های جوانان در محلات آسیب پذیر حیاتی و خطیر است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، آیین افتتاح اولین مرکز تخصصی پیشگیری از آسیب های اجتماعی جوانان در محله سنگ سیاه با حضور کیوان نیازی اردکانی؛ مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استان، دکتر ال اسحاق؛ مدیر کل طرح های ملی و فراگیر وزارت ورزش و چوانان، مدیر کل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان حوزه ورزش و جوانان و و مدیران دفاتر تسهیل گری و توسعه محلی برگزار شد.
در حاشیه افتتاح این مرکز کیوان نیازی اردکانی؛ مدیر کل امور اجتماعی وفرهنگی استانداری ضمن خوش آمد گویی به حضور نماینده عالی وزارت ورزش و جوانان به شهر شیراز به منظور افتتاح این مرکز با اشاره به اهمیت و نقش مهم سمن ها در رفع چالش های اجتماعی گفت: در دولت تدبیر و امید در جهت توسعه کمی و کیفی سازمانهای مردم نهاد، مشارکت های مردمی و حضور سمن ها در اجتماع پیشرفت قابل ملاحظه ای صورت گرفته است به نحوی که 95 درصد از سمن ها در این دولت تاسیس و مجوز فعالیت گرفته اند.
نیازی اردکانی اضافه کرد: با راه اندازی این مرکز که محور اصلی فعالیت ان پیشگیری از آسیب های اجتماعی است، بدون شک تاثیر قابل قبولی در کاهش اسیب های اجتماعی در سطح محله و نیز بهترین الگو برای سایر محلات دیگر شهر شیراز خواهد بود.
وی حضور سمن ها و فعالان اجتماعی را در مطالبه گری، مدیریت و زدودن آسیب های اجتماعی بسیار حیاتی و تاثیر گذار دانست و افزود: سمن های جوانان به دلیل شور و شوق مناسبی که دارند می توانند نقش بسزایی در این خصوص ایفا کنند.
مدیر کل امور جتماعی وفرهنگی استانداری فارس در پایان ابراز امیدواری کرد:  با افتتاح این مرکز مکان مناسبی برای حضور سمن های جوانان برای برنامه ریزی و تلاش در جهت کاستن از مشکلات و در نهایت رضایت اهالی محله را به دنبال داشته باشد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز