مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس :

۶۰ هزار دقیقه همراهی رسانه استانی با مردم برای شکست کرونا

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۱:۱۳:۳۶
کد خبر: ۱۰۹۲۷۸۹
۶۰ هزار دقیقه همراهی رسانه استانی با مردم برای شکست کرونا
صدا و سیمای فارس با تولید و پخش برنامه های متنوع با موضوع کرونا همراه و همدل با مردم برای شکست این ویروس منحوس گام برمی دارد .
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،  مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس با بیان این مطلب گفت: از ابتدای اسفند ۹۸ تا پایان مهر ۹۹ بیش از هزار ساعت برنامه با موضوع کرونا در زمینه های اطلاع رسانی ، آموزش و تفریح و سرگرمی به همت برنامه سازان این شبکه در حوزه‌های مختلف صدا،سیما ،خبر و فضای مجازی با حضور پزشکان ، متخصصان و کارشناسان تهیه و پخش شده است.
 سهرابی افزود : در این مدت تولیدات مختلفی در قالب برنامه های زنده و ضبطی، میان برنامه های آموزشی ،زیرنویس ،نمایش های کوتاه رادیویی و بسته های صوتی در نظر گرفته شده که تمامی این تولیدات با موضوع کرونا و تاکید بر رعایت مسائل بهداشتی و پیشگیری از ابتلا به ویروس بوده که بر اساس نظرسنجی های انجام شده این مرکز توانسته است نقش موثری در آگاهی بخشی، آرامش بخشی و امید افزایی در جامعه ایفا کند .
مدیرکل صداوسیمای فارس گفت : در حوزه سیما بیش  از 300 هزار دقیقه برنامه ؛ در حوزه صدا بیش از 27 هزار دقیقه ؛ در حوزه خبر بیش از 6 هزار دقیقه و در حوزه فضای مجازی بیش از دوهزار و230 دقیقه برنامه تولید و پخش شده است .
وی گفت: بیان احکام شرعی با موضوع کرونا ، تولید بسته های موشن گرافی با موضوع "کرونا را جدی بگیریم" ، ایجاد آرشیو کلاس های درسی شبکه آموزش در وبسایت فارس همراه با تولید آثار موسیقیایی و برگزاری پویش های مختلف "سپاس پرستار" و " هر دانش آموز یک سفیر سلامت " از دیگر آثاری بوده که در این مدت تهیه و در دسترس مخاطبان قرار گرفته است .
مدیرکل صدا و سیمای فارس همچنین با اشاره به تشکیل قرارگاه رسانه‌ ای سلامت حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام در فضای مجازی با مشارکت دیگر دستگاه های فعال استان به منظور هم افزایی و تبادل تولیدات از انتشار و پخش کلیپ، موشن گرافی و اسلایدهای آموزشی با محوریت قرارگاه سلامت شاهچراغ و گروه‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، انعکاس تلاش‌های مومنانه خیران سلامت، تشکل‌های مردمی ،جهادگران سلامت، خدام آستان مقدس احمدی و محمدی علیهما السلام خبر داد و افزود :تبیین مصادیق بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حرکت های خیرخواهانه و مومنانه مردم شیراز در زمینه بخشش کرایه ماهانه کسبه از سوی مالکان ، بخشش و تخفیف کرایه کسبه از سوی آستان مقدس احمدی و محمدی علیهما السلام از طریق تولید و انتشار عکس نگاشت در فضای مجازی از دیگر اقدامات صدا و سیمای مرکز فارس در این ایام بوده است.
سهرابی با اشاره به اهمیت بازتاب اقدامات استان درخصوص این بیماری منحوس در شبکه های ملی تصریح کرد: این مرکز در حوزه های سیما ، صدا ، خبر و فضای مجازی تلاش کرده است که حضور جدی در شبکه های ملی داشته باشد که در این خصوص توفیقات خوبی کسب شده است .
مدیرکل صداوسیمای فارس با اشاره به تعطیلی دو هفته ای استان با هدف قطع زنجیره انتقال این ویروس گفت : برای خدمت بیشتر و بهتر رسانه ای به مخاطبان ؛ صداوسیما با تغییر جدول پخش برنامه ها تلاش می کند در این ایام در سه بخش اطلاع رسانی ، تفریح و سرگرمی و آموزش بیش از پیش در خدمت مخاطبان باشد .
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز