مدیر کل ورزش وجوانان فارس:

سایت اتاق فکر جوان در استان فارس رونمایی می شود

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۰:۴۹:۴۳
کد خبر: ۱۰۹۳۳۹۰
سایت اتاق فکر جوان در استان فارس رونمایی می شود
مدیر کل ورزش وجوانان گفت: سایت اتاق فکر جوان استان فارس روز پنجشنبه 6آذر رونمایی می شود.
 عباس حاجی زاده در گفتگو با خبرنگار برنا از فارس اظهارداشت :توجه به جوانان و ساماندهی امور  جوانان از مسائل حائز اهمیت است و درهمین راستا روز پنجشنبه ۶ آذر ماه ساعت ۱۰ صبح بصورت مجازی سایت اتاق فکر جوان در شیراز راه اندازی وافتتاح خواهد شد .
دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان ادامه داد:  نشست صمیمی با سازمان های مردم نهاد و تجلیل از سمن های برتر در حوزه های مختلف نیز همزمان با راه اندازی سایت اتاق فکر جوان به صورت وبینار  انجام می شود.
وی  استفاده از ظرفیت جوانان  جهت تصمیم گیری درامور مربوط به این قشر را لازم دانست و تاکید کرد: در این اتاق فکر،جلساتی با مشاوران در امور جوانان استان برگزار و از برنامه و پیشنهادات مطلوب  آنها استفاده می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس در ادامه ضمن تشکر از ارگان های که مشاور در امور جوانان انتخاب کردند از بقیه مدیراندستگاه های اجرایی نیز درخواست کردتا مشاور خود در امور جوانان را انتخاب کنند.
حاجی زاده با اشاره به اهمیت توجه به نسل جوان واستفاده از ظرفیت ها واستعدادهایاین قشرافزود:  توجه به جوانان باعث خواهد شد تا گام موثری در جهت رشد وتوسعه امور فرهنگی و اشتغال  زایی برداشته شود.
وی اضافه کرد: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب واهمیت دادن به نسل جوان امروزه حضور جوانان بایددر حوزه‌های مختلف مانند سیاسی و اقتصادی بیشتر باشد تا بدین وسیله حس امیدواری در آنها ایجاد شود.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس سپس خواستار حمایت از طرح‌های اشتغال زایی با اولویت جوانانشد و ابرازداشت: مشارکت جوانان در ارائه طرح های کارآفرینی ،کارگاهی وآموزشی در توانمند سازی جوانان بسیار موثر است.
حاجی زاده ضمن دعوت از جوانان جهت ثبت سازمان های مردم نهاد در حوزه های مختلف تصریح کرد: آموزش‌هایی که برای ایجاد اشتغال به جوانان داده می‌شوند باید کاربردی‌تر و در زمینه‌هایی مانند فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک باشد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز