رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

حفظ همراهی عمومی، نقطه قوت مبارزه با کرونا

۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۰:۵۱:۳۸
کد خبر: ۱۰۹۹۰۵۵
حفظ همراهی عمومی، نقطه قوت مبارزه با کرونا
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به گذشت ۹ ماه و نیم از شیوع اپیدمی کرونا در کشور، حفظ همراهی عمومی را یکی از زمینه های مهم مبارزه با کرونا در ایران و استان فارس خواند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر «مهرزاد لطفی» رئیس دانشگاه در نشست امروز ستاد دانشگاهی مدیریت کروناویروس با بیان اینکه طی این ماه ها در کنار همه دشواری هایی که خانواده سلامت و مردم کشور متحمل شدند، تجارب گرانبهایی نیز به دست آمد، ضرورت همراهی عمومی در زمینه مبارزه با کرونا و حفظ آن را از جمله این تجارب عنوان کرد.
او تاکید کرد: در طی این ماه ها تکیه بر این امر، توانسته است برنامه های پیشگیرانه را با روند مطلوب تری به پیش ببرد.
رئیس دانشگاه در ادامه فرا رسیدن شانزدهم آذر، روز دانشجو را گرامی داشت و با اشاره به رسالت های والای مجموعه سلامت در تقویت امر آموزش، دستاورد تحقق این رسالت را توانمندی نیروهای بهداشت و درمان در توسعه سلامت جامعه خواند که به ویژه در بحران کنونی، شاهد آن بودیم و ضرورت آن بیش از پیش احساس شد.
دکتر لطفی ضمن پیگیری مصوبات نشست های پیشین این ستاد، آخرین وضعیت ابتلا به کرونا در مناطق مختلف استان را بررسی کرد.
پیگیری وضعیت سلامت کارکنان مبتلا به کروناویروس، بررسی روند نمونه گیری در آزمایشگاه های تشخیصی استان، نحوه پذیرش و بستری بیماران و علت های جان باختن مبتلایان، از دیگر محورهای مورد بررسی رئیس دانشگاه در نشست امروز بود
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز