معاون توسعه امورورزش اداره کل ورزش و جوانان فارس:

به باشگاه داران آسیب‌دیده از کرونا تسهیلات حمایتی ارائه می شود

۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۱:۲۶:۴۴
کد خبر: ۱۰۹۹۰۹۶
به باشگاه داران آسیب‌دیده از کرونا تسهیلات حمایتی ارائه می شود
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: بیشترین قشری که از شرایط کرونایی جامعه متضرر شده‌اند، قطعاً باشگاه داران ورزشی می باشند. لذا در راستای حمایت از این قشرزحمت کش و آسیب دیده از دوران کرونا، وزارت ورزش و جوانان در نظر دارد تسهیلات حمایتی به متقاضیان ارائه کند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، محسن سالاری اظهارداشت: تسهیلات در نظر گرفته شده در قالب وام به باشگاه های متقاضی ارائه می شود.
وی افزود: جهت استفاده از این تسهیلات موسسین باشگاه های ورزشی که دارای مجوز رسمی از وزارت ورزش و جوانان هستند می توانند پس از عضویت در سازمان سامانه میز خدمت الکترونیکی وزارت ورزش و جوانان به آدرس sd.msy.gov.ir و تکمیل فرم های مربوطه درخواست خود را ثبت کنند و با مراجعه به سامانه کارا وزارت کار به آدرس kara.mcls.gov.ir و تکمیل شناسنامه شغلی مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند.
معاون توسعه امورورزش در ادامه گفت : در خواست کنندگان وقتی که در زمان ثبت نام سازمان خدمت دهنده را اداره کل ورزش و جوانان فارس اعلام کنند، دست ما را جهت پیگیری موضوع باز می‌گذارند و در غیر این صورت تقاضا به اداره کل ورزش و جوانان فارس ارجاع نخواهد شد
سالاری افزود:جهت اطلاع از ریز برنامه نیز همکارانم در اداره کل راهنمای باشگاه داران خواهند بود ویا با مراجعه مجدد متقاضی به سامانه کارا کرونا به آدرسcorona-kara.mcls.gov.ir موضوع را می توانند پیگیری کنند.
وی عنوان کرد :در این شرایط خاص جامعه و ضرر های پیش آمده قطعاً جامعه ورزش از این قاعده مستثنا نخواهد بود و هر کدام از ما وظیفه داریم که در حد ممکن کمک حال یکدیگر باشیم و این شرایط سخت را برای دیگران آسان کنیم .
معاون توسعه امور ورزش ابراز داشت: امیدوارم این گام هر چند کوچک بتواند قدری از ضرر های باشگاه دارانی که در تمام طول سال در خدمت جامعه ورزش هستند را جبران کند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز