گام بلندموسسه حامیان سلامت لیدوما در ارائه خدمات دندانپزشکی به افراد کم توان

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۱:۰۱:۱۱
کد خبر: ۱۱۰۳۸۳۴
گام بلندموسسه حامیان سلامت لیدوما در ارائه خدمات دندانپزشکی به افراد کم توان
موسسه حامیان سلامت لیدوما که فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده است گام بلند خود برای ارائه خدمات دندانپزشکی به افراد کم توان در شهرستان ممسنی را محکم برداشته است.
 آزیتا احمدی، دبیر موسسه حامیان سلامت لیدوما و  از سازمان های مردم نهاد اداره کل  ورزش و  جوانان فارس که در عرصه مبارزه با کرونا بسیار فعال است،  در گفتگو با خبرنگار برنااطهار واشت: طی یک برنامه ریزی منسجم بهداشتی توانستیم به 20 نفر از بانوان مددجو و تحت پوشش مرکز توانبخشی نور امید و تعدادی از خانواده های بی بضاعت خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه کنیم.
وی ضمن قدردانی از مرکز بهداشت و درمان  و بهزیستی ممسنی و قدردانی از تیم خیرین دندانپزشک شامل  دکتر منصوریان، زارع و محمدی افزود: از آغاز بحران کرونا تیم های جهادی متعددی در شهرستان ممسنی گروه های خود را متشکل از جوانان ، پزشکان و پرستاران جهادی و خیر و مسئولان اداری به صحنه ی دفاع از سلامت مردم آورده اند  تا ضمن ارایه خدمات درمانی و بهداشتی به قشر کم بضاعت جامعه ، محیطی کنترل شده در صیانت از سلامت این افراد در برابر خطرات کرونا ایجاد کنند.
دبیر موسسهحامیان سلامت لیدوما تصریح کرد: ارائه خدمات تخصصی و گران قیمت مانند دندانپزشکی در ایام کرونا بدون حمایت خیرین و جامعه بهداشت و درمان و برخی مسئولین ممکن نبود و تا کنون بیست خانواده را تحت حمایت این خدمات قرار داده ایم که در مرحله دوم این تعدادبه 40 خانواده افزایش خواهد یافت.
احمدی  خاطر نشان کرد: موضوع فعالیت موسسه حامیان سلامت لیدوما (بهداشت و سلامت)و فعالیت تخصصی (بهداشت محیط شهری) است و با برنامه ریزی های انجام شده در آینده فعالیت های بیشتری در این زمینه های بصورت داوطلبانه به مردم شهرستان ممسنی انجام خواهد شد.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز