مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

کرونا زمینه حذف تشریفات غیرضروری ازدواج جوانان را فراهم کرده است

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۱:۴۰:۲۴
کد خبر: ۱۱۱۴۳۶۵
کرونا زمینه حذف تشریفات غیرضروری ازدواج جوانان را فراهم کرده است
مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت:شیوع کرونا زمینه حذف تشریفات غیرضروری و ازدواج آسان جوانان را فراهم کرده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، عباس حاجی زاده در جمع اعضاء مجمع خیرین ازدواج استان فارس اظهارداشت : کرونا با وجود مضرات فراوان در جامعه با کاهش تشریفات غیرضروری ازدواج زمینه ازدواج آسان جوانان را در این همه گیری فراهم کرده است.
وی با تاکید براینکه سبک ازدواج آسان و حذف تشریفات باید بیش از پیش سرلوحه کار قرار گیرد، افزود:انتخاب همسر از دغدغه‌های اساسی جوانان امروز است و انتخاب صحیح آن می تواند از بروز مشکلات زوجین در آینده جلوگیری کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس عنوان کرد: خانواده رکن اصلی نهاد جامعه و مقدمه تشکیل خانواده ازدواج است که امروزه به دلیل افزایش سن ازدواج جوانان شاهد  افزایش آسیب های اجتماعی هستیم.
حاجی زاده بیان کرد: : استان فارس در رتبه یازدهم آمار طلاق کشور است ولی خوشبختانه این آمار رشد منفی دارد ، با کاهش آمار ازدواج جمعیت کشور رو به سالمندی می رود ، با پیش‌بینی‌های مطرح شده در پایان سال ۱۴۳۰ بیش از ۵۰ درصد جمعیت کشور را سالمندان تشکیل می دهند.
وی  در پایان با اشاره به راه‌اندازی مجمع خیرین ازدواج گفت : تشکیل مجمع و همیاری اداره کل با این مجموعه می‌تواند زمینه‌ساز فعالیت های خیرخواهانه فراوانی در زمینه ازدواج جوانان شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز